T-Bear91 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 gotta catch them all! gotta catch them ALL!! Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 noen her som har bestilt pokemon pearl og som vil trade pokemon med meg? (har diamond) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Gikk på barneskolen når pokemon kom og var en stor fan av pokemonkort (RIP dyrebare penger). Spillene har jeg kost meg veldig med og vil si det er gode spill jeg nok hadde likt uansett hvor gammel jeg hadde vært. Det er en helt egen stemning og veldig motiverende å fullføre. Flotte puzzles og ellers full pakke. Det å sette seg ned og spille red/green/blue/yellow nå igjen er helt herlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Husker jeg spilte mye Pokemon Red på Gameboy for en del år siden. Testet Gold eller Silver på PC når det kom ut i Japan (teksten var på japansk ), og det var da moro. Men har ikke prøvd noen av de nye til DS, er de verdt å prøve? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Synes Pokemon Diamond\Pearl er verdt å prøve ja Konge spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Synes Pokemon Diamond\Pearl er verdt å prøve ja Konge spill 8496306[/snapback] Så det har ikke noe å si at det er 5-6 år siden jeg sist spilte et Pokemonspill? Har ikke peiling på noen navn og slikt heller. Forresten, hva er forskjellen på Diamond og Pearl? Endret 29. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Synes Pokemon Diamond\Pearl er verdt å prøve ja Konge spill 8496306[/snapback] Så det har ikke noe å si at det er 5-6 år siden jeg sist spilte et Pokemonspill? Har ikke peiling på noen navn og slikt heller. Forresten, hva er forskjellen på Diamond og Pearl? 8496764[/snapback] Forskjellen er ikke så stor historiemessig. Den største forskjellen er hvilken pokemon man kan fange, noen spesielle på Diamond som du ikke kan få på Pearl og omvendt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Synes Pokemon Diamond\Pearl er verdt å prøve ja Konge spill 8496306[/snapback] Så det har ikke noe å si at det er 5-6 år siden jeg sist spilte et Pokemonspill? Har ikke peiling på noen navn og slikt heller. Forresten, hva er forskjellen på Diamond og Pearl? 8496764[/snapback] Tror kanskje det bare er morsommere om du ikke kan noen navn lenger osv .. Spillene går ut på akkurat det samme ... Du skal få 8. Bagdes, ta ligaen, fange alle, trene, slå noen trenere, trade med venner osv ... Grafikken er gjort mere 3D aktig slik at spillet liksom blir mere levende. Anbefaller å ta en titt på Serebii.net Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Spillet er konge. Spilt det i en tre timer nå! Kommer med flere inntrykk senere! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Pokemon er fantastiske spil i sin sjanger!Den som klarer og lage så gode spill, gang på gang på gang på gang fortjener noe helt spesielt! 7951464[/snapback] Pokemon er en utrolig god spillide. Selv synes jeg det er en veldig god serie, men etter Gold/Sapphire gikk de tom for ideer, og det døde ut egentlig. Blå/Rød er klassikere. Vinnerideen er veldig lang varighet; å fange alle (Catch 'em All) er nesten umulig. Man kan bytte til seg med venner etc. Det er veldig rett fram, med en fraværende storyline, som gjør det kanskje litt kjedelig for den litt eldre gameren, men jeg spilte det mest fra 8-års-alderen til 11-12. Pokemon Stadium til N64 var en schlager i tillegg om man var Pokemon-frelst:D Endret 30. april 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) noen som har pokemon pearl og som vil trade med meg? jeg kan fange noen pokemon som det spillet ikke har jeg vil også trade min Haunter slik at den blir til en Gengar! hva med deg Wackee? Endret 30. april 2007 av Leahlinn Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk skaffa meg Pearl i går. Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 jeg har jo diamond så vi kan trade! :!: Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hvordan får jeg meg en "hidden base"? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har pearl og diamond kommet ut i norge? :o Men ja, med tanke på hvor stor suksee Pokemon har og fortsatt er vil jeg si det er ett mesterverk, betyr ikke at alle liker det, men så er det svært få ting ALLE liker. Det har selvfølgelig blitt dratt litt ut til tider, men hovedspillene har alltid vært artige RPG'er for meg og er egentlig ett bevis på at alt trenger ikke være komplisert og dyptgående for å være artig, litt av hvert så er dagen komplett Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har pearl og diamond kommet ut i norge? :o Men ja, med tanke på hvor stor suksee Pokemon har og fortsatt er vil jeg si det er ett mesterverk, betyr ikke at alle liker det, men så er det svært få ting ALLE liker. Det har selvfølgelig blitt dratt litt ut til tider, men hovedspillene har alltid vært artige RPG'er for meg og er egentlig ett bevis på at alt trenger ikke være komplisert og dyptgående for å være artig, litt av hvert så er dagen komplett 8505149[/snapback] jeg kjøpte det fra Canada Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har pearl og diamond kommet ut i norge? :o Men ja, med tanke på hvor stor suksee Pokemon har og fortsatt er vil jeg si det er ett mesterverk, betyr ikke at alle liker det, men så er det svært få ting ALLE liker. Det har selvfølgelig blitt dratt litt ut til tider, men hovedspillene har alltid vært artige RPG'er for meg og er egentlig ett bevis på at alt trenger ikke være komplisert og dyptgående for å være artig, litt av hvert så er dagen komplett 8505149[/snapback] Leste et sted at releasedaten i Norge var 01.07.07... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 uhu, får jeg og karan slå oss løs med pokemon da xD Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hvordan kan man linke pokemon sapphire med pokemon diamond? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hvordan kan man linke pokemon sapphire med pokemon diamond? 8506633[/snapback] Mulig du kan bruke en link kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå