LucarioX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Pokèmon spillene har jo alltid solgt veldig bra og fått gode karakterer. Om vi tar en titt her kan vi se at Pokèmon Gold & Silver fikk karakteren 10/10 av IGN.com Noe som faktisk er bedre enn det Zelda TP fikk. (Kanskje ikke helt til å sammenligne, men...) Om vi ser på noen av de nyere Pokèmon spillene som Ruby/Saphire kan vi også se en utrolig god karakter. Faktisk 9.5/10. Jeg har hvertfal den japanske utgaven av det helt nye Pokèmon spillet "Pokèmon Diamond" og må si at serien fortsatt er like god Så hva mener dere? Er Pokèmon en av verdens beste spillserier? Endret 15. februar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 sikkert innenfor sin sjanger Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan ikke fordra det selv, men noe må de da ha gjort riktig siden det trollbandt en hel verden, og hver nye farge-/edelstenversjon av spillet selger stadig flere millioner. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har aldri likt Pokémon selv, ikke en gang da jeg var yngre. Men det er ingen som helst tvil om at noe er gjort riktig som Mr.FOXHOUND sier. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke alle som liker det når de er små heller nei Likte det ikke så godt da det kom selv. Var ganske liten da Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg begynner faktisk å savne Pokèmon jeg Jeg likte faktisk spillene helt til det kom en hel hær med mange ukjente og rare Pokèmons. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg begynner faktisk å savne Pokèmon jeg Jeg likte faktisk spillene helt til det kom en hel hær med mange ukjente og rare Pokèmons. 7948344[/snapback] der er jeg enig. var best i starten, da du hadde de gode gamle pokemonene. picashu, charmelion, osv... husker ikke alle navnene. Men så en dag, kom det plutselig en hel haug med nye pokemon, som man måtte oppdatere seg om, og da ble det litt mere kjedelig. Men pokemon er bare genialt. kommer sikkert alltid til å digge det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Aaah, Pokèmon... Det var tider! Husker jeg var helt hekta på det på Gameboy da jeg var yngre. Opp tidlig HVER Søndag for da fikk Pokèmon på TV3 Ikke helt som denna ungen da: Excited Pokemon Kid Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg var alt for gammel når Pokèmon kom. Heldigvis. Noe verre konsept skal du vel lete lenge etter. Levde gjennom flere år med Pokèmon h****** for begge søstrene mine bare DIGGA Pokècrap! "Pika pika, chu, pika, pika, chu chu, pika." Brenn for f***! Et mesterverk, neppe. En gigantisk stor kommersiell genistrek, ja. Bare tenk på Pokèmon themen: "Gotta' catch 'em all, gotta' catch 'em all", alt er laga for å hjernevaske unger til å bare MÅ ha det. Skulle egentlig vært ulovlig, til og med TV serien reklamerer for produktet. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Et mesterverk, neppe. En gigantisk stor kommersiell genistrek, ja. Bare tenk på Pokèmon themen: "Gotta' catch 'em all, gotta' catch 'em all", alt er laga for å hjernevaske unger til å bare MÅ ha det. Skulle egentlig vært ulovlig, til og med TV serien reklamerer for produktet. 7948666[/snapback] Hjernevasking og ekstrem utnyttelse av unger er det ingen tvil om nei.. Jobbet selv i kiosk, ved siden av studier, når pokemon slo til for fullt her i Norge og det var helt absurd.. Unger på 6-7år kjøpte poke-baller(ett lite plastikk-egg med en pokemon inni) for 200-300kr gangen... Stakkars foreldre sier nå jeg.. At Pokemon kan kalles ett mesterverk som spill har jeg vanskelig for å svelge. Derimot er det ett mesterverk i forretningstrategi basert på barns samlemani og masse-suggesjon. Alle ungene måtte jo ha pokemon siden naboen, vennen etc etc hadde det. Lenke til kommentar
freke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Barbie er vel også et mesterverk, for ikke å snakke om New Kids On The Block. Får nevne at jeg avskyr mesterverk hehe Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 spilte gjennom det første spillet på GB simulator på PCen før det tok av helt, veldig underholdene spill. men hele pokemon hysteriet ødla alt sammen. dessuten er absolutt alle pokemon spillene helt like, null inovasjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Ser ut som om de første var mest populære, men de nye "Diamond & Pearl" setter jo alle rekorder i Japan fortiden Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte veldig Rød og Blå, spilte det endel, men mista interessen når alle de nye pokemon'ene kom Lenke til kommentar
hatcher Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Aaah, Pokèmon... Det var tider!Husker jeg var helt hekta på det på Gameboy da jeg var yngre. Opp tidlig HVER Søndag for da fikk Pokèmon på TV3 Ikke helt som denna ungen da: Excited Pokemon Kid 7948430[/snapback] dude det er på tv2 ikke tv3 der er det bare digimon Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte veldig Rød og Blå, spilte det endel, men mista interessen når alle de nye pokemon'ene kom 7951088[/snapback] Du sier noe. Jeg kunne alle 151 pokémonene på rams med bind for øynene, jeg så alle episodene på tv og spilte i timesvis på kompisene mine sine gameboyer så ofte det lot seg gjøre. Så kom det et lass med nye pokemon, og ditto spill. jeg begynte da å miste interessen litt, men lot meg ikke stoppe så lett. Jeg fortsatte å spille minst like mye som før på en lånt gameboy med pokemon gold/silver . SÅ kom det nok et lass med nye pokemon, og livet mitt har aldri vært det samme siden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Pokemon spillene er faktisk veldig bra og morsomme spill. Men etter gold/silver ble det for mye. (Jeg ble hektet på pokemon pga. spillene. Serien kom først etterpå) Er enig i at Nintendo har vært lure når det gjelder pokemon, men det er langt i fra noen svindel. Ikke noe mer enn andre RPGs... (Snakker om spillene da) Men er enig i at det har vært for lite innovasjon i serien. Som sagt red/blue/yellow og gold/silver var bra.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Pokemon er fantastiske spil i sin sjanger! Den som klarer og lage så gode spill, gang på gang på gang på gang fortjener noe helt spesielt! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Geniale spill, det jeg alltid drømte om var en pokemon verden i 3D, når jeg var liten. Hvis dere skjønner, hva med et Pokemon MMO? xD Det hadde vært genialt! Endret 15. februar 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 RPG spillene til Game boy er en veldig bra spillserie, men det er vel egentlig det eneste som er noe. Ellers er bare crap, bare laget for å selge samleobjekter. Litt rart, serien og samleobjektene er jo for barn, men RPG spillene passer egentlig ikke for barn. De er ganske avanserte, og du bør kunne engelsk ganske bra for å få noe ut av det. Så ja, det er vel forsåvidt et mesterverk, eller var for en del år siden, men det er bare RPG spillene på Game boy, ikke alt det andre crappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå