DE1 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Søkt litt, men finner ikke nr. til Petter Solberg, allikevel har han ikke hemmelig nr. Er det noen som er noen kløppere av noen søkere så send meg gjerne en PM/skriv her hvordan jeg kan finne det. Veit det blir mange spørsmål om hvorfor jeg skal ha det osv.. Men, bare drit i det, oki? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Han øverste her Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Har prøvd der det stod mobiltelefon.. Det var feil tydligvis.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan du ikke bare stikke en tur inn i Vikingskipet i dag da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Kan du ikke bare stikke en tur inn i Vikingskipet i dag da? 7947700[/snapback] Bare dra 1 times tur for å få tak i nr. når jeg er sengeliggende med influ?Nei.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor skal du egentlig ha telefonnummeret hans? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nettopp, der kom det første. Trenger en kommentar av han til en film jeg lager. Lang historie, gidder ikke forklare. Oki? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Grunner til det vil vere vanskeleg å få tak i telefonnummeret her: 1) Mest sansynleg står ikkje telefonen på han men Subaru-teamet eller nokor slikt, og telefoner til bedrifter blir ikkje sendt til telefonregisterene utan at bedrifta gjer det sjølv. 2) Petter Solberg er ikkje akkurat ein vanlig norsk B-kjendis, dermed blir det ofte litt fleire sperringer mellom "vanlige" folk og han. Så å ringe han på mobilen trur eg du kan gi opp, du kjem til å ha ekstremt flaks om det går i boks. Den einaste måten er ein meir formell hevendelse til pressetalsmannen til teamet og så om det er mulig å få ein prat med Petter. Lenke til kommentar
nissanN13 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Heisann! Søkt litt, men finner ikke nr. til Petter Solberg, allikevel har han ikke hemmelig nr. Er det noen som er noen kløppere av noen søkere så send meg gjerne en PM/skriv her hvordan jeg kan finne det. Veit det blir mange spørsmål om hvorfor jeg skal ha det osv.. Men, bare drit i det, oki? 7947624[/snapback] Finn ut hva foreldrene heter. De bor jo i spydeberg kommune. Ring dem og forklar hvorfor du vil ha tak i Petter. Hvis du ikke finner nummeret til fam. solberg, kan du finne adressen deres. Da finner du adressen til naboen, og søker etter deres nummer. De vet helt sikkert nummeret til fam. solberg. Enkelt edit: kjapt søk på 1881 http://www.opplysningen1881.no/Web/Startsi...lberg+spydeberg der står både faren, pernilla, henning, og minst to pettere. Jeg hadde begynt med de mest logiske, som pernilla og henning. Endret 15. februar 2007 av nissanN13 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Søkt litt, men finner ikke nr. til Petter Solberg, allikevel har han ikke hemmelig nr. Er det noen som er noen kløppere av noen søkere så send meg gjerne en PM/skriv her hvordan jeg kan finne det. Veit det blir mange spørsmål om hvorfor jeg skal ha det osv.. Men, bare drit i det, oki? 7947624[/snapback] Finn ut hva foreldrene heter. De bor jo i spydeberg kommune. Ring dem og forklar hvorfor du vil ha tak i Petter. Hvis du ikke finner nummeret til fam. solberg, kan du finne adressen deres. Da finner du adressen til naboen, og søker etter deres nummer. De vet helt sikkert nummeret til fam. solberg. Enkelt 7947908[/snapback] Interessant tankegang.. Hvordan finner jeg ut hvor de bor? Lenke til kommentar
nissanN13 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Heisann! Søkt litt, men finner ikke nr. til Petter Solberg, allikevel har han ikke hemmelig nr. Er det noen som er noen kløppere av noen søkere så send meg gjerne en PM/skriv her hvordan jeg kan finne det. Veit det blir mange spørsmål om hvorfor jeg skal ha det osv.. Men, bare drit i det, oki? 7947624[/snapback] Finn ut hva foreldrene heter. De bor jo i spydeberg kommune. Ring dem og forklar hvorfor du vil ha tak i Petter. Hvis du ikke finner nummeret til fam. solberg, kan du finne adressen deres. Da finner du adressen til naboen, og søker etter deres nummer. De vet helt sikkert nummeret til fam. solberg. Enkelt 7947908[/snapback] Interessant tankegang.. Hvordan finner jeg ut hvor de bor? 7947919[/snapback] se edit;) hils fra meg:-) LOL Endret 15. februar 2007 av nissanN13 Lenke til kommentar
nissanN13 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 si fra om du får tak i ham da:-) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, problemet er løst. Ringte kona og fikk nr. til PR-sjef. Hun skal få ordne et møte eøns til meg om noen uker. Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er det mulig vi andre får se filmen? og gratulerer med å treffe selveste Petter Solberg, Norges beste engelsk uttaler Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan si det med en gang, nei du kommer ikke til å finne det med mindre du har kontakter som kan gi deg det og som kjenner han. Lenke til kommentar
nissanN13 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan si det med en gang, nei du kommer ikke til å finne det med mindre du har kontakter som kan gi deg det og som kjenner han. 7948154[/snapback] du kan jo lese tråden først da b-real. Jeg mener be real:P LOL Brukte ca to sekund på å finne pernilla sitt nummer da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 du kan jo lese tråden først da b-real. Jeg mener be real:P LOL Brukte ca to sekund på å finne pernilla sitt nummer da.. 7948367[/snapback] Eh, og hvorfor sier du/tror du at jeg ikke har gjort det allerede?Jeg ser at du har finnet slektningene hans,men om at naboene eller foreldrene hans kommer til å gi deg nummeret er en helt annen sak noe jeg ikke kan tro what so ever at de kommer til å gjøre. Det jeg svarte på var det at han ikke kom til å finne nummeret ved å søke på det, så prøv heller å lese hva som blir skrevet neste gang Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Er det mulig vi andre får se filmen? og gratulerer med å treffe selveste Petter Solberg, Norges beste engelsk uttaler 7948102[/snapback] Hehe, den blir nok bare solgt til skolens elever. Men kan legge ut klippet med Petter hvis jeg får tak i det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ser ikke ut til at det skal bli så vanskelig http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152348 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå