wolf91 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har en Futji Siemens Silverline den har et nytt hovedkort, Skjemkortet er Ati Radeon 9200, Vifte som kjøler ned hovedkortet men ikke skjermkortet, Skal kjøpe nytt skjermkort vet dere hva jeg trenger for å få en pc som kjører spill uten haking og som gjør pcn rask håper på svar! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Slik det høres ut som tror jeg du må bytte endel, eller skal kun skjermkortet byttes? List opp all HW du har her og kom med prisklasse. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 skal bytte skjermkort, ny prosesor, kjøler til skjermkortet, 5,1 lydkort, mere vet jeg ikke er ikke så god med pcer. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ok, last ned CPU-Z: http://www.cpuid.com/cpuz.php Sjekk åssen CPU du har (Navn og sokkel) Sjekk hovedkort (navn og produsent) ta gjerne med RAM også PSU bør du sjekke, enkleste måte og gjøre dette på er vel og åpne kabinettet og lese. Det var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hovedkort: Asus A7N8X-X Skjermkort: Asus Ati Radeon 9200 (128mb) Prosessor: AMD Athlon 1.8 GHZ Ny strømforsyning på 350w Vet ikke Hva mere som er på pcn. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, det var desværre noe gammelt, Socket A begynner og blir veldig utdatert nå og det er lite vits i og legge mye penger i gammel HW. Hvor mye RAM har du? en minimumsgrense til spilling må vel nesten være 1GB, 512MB blir for lite til noe nyere spill. Det jeg ville bytta er følgende; Hovedkort, CPU, skjermkort og muliges RAM om du har lite fra før, er dette noe du kan leve med? PSU kan forhåpentligvis tjenestegjøre en stund til selv om den sikkert begynner og bli sliten. Hvor mye strøm kan den levere på 12V? Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 har 1gb ram, skal kjøpe et skjermkort Nvidia GeForce 7900 prosessor: Intel Pentium D 930 sokkel LGA 775 Dobbelkjerne lydkort: Creative XtremeGamer Fatal1ty Pro Series hva er cpu er ikke så god med pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå