karstensen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøver å oppdatere fra IE 6 til IE 7 men får følgende feilmelding: "Kan ikke oppdatere Windows XP-filene fordi språket som er innstallert på systemet, er forskjellig fra oppdateringsspråket." I tillegg til dette opplever jeg at øverste del av skjermbildet (når jeg bruker IE/surfer på nettet) blir kuttet, ved at øverste del legger seg bak verktøylinjene. Jeg har Windows XP med Media center, ViewSonic 22'' skjerm og Hp Media center pc. Takknemlig hvis noen har forslag til løsninger på problemene. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøver å oppdatere fra IE 6 til IE 7 men får følgende feilmelding:"Kan ikke oppdatere Windows XP-filene fordi språket som er innstallert på systemet, er forskjellig fra oppdateringsspråket." I tillegg til dette opplever jeg at øverste del av skjermbildet (når jeg bruker IE/surfer på nettet) blir kuttet, ved at øverste del legger seg bak verktøylinjene. Jeg har Windows XP med Media center, ViewSonic 22'' skjerm og Hp Media center pc. Takknemlig hvis noen har forslag til løsninger på problemene. 7947485[/snapback] Hvis du har norsk IE 6 må du oppdatere til norsk IE 7, det som sikkert har skjedd du har prøvd å oppdatere til engelsk IE7? Lenke til kommentar
karstensen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, jeg prøver å laste ned den norske versjonen. Jeg får den samme feilmeldingen når jeg prøver å laste ned andre ting også, som f.eks. SP 2. Andre forslag? Prøver å oppdatere fra IE 6 til IE 7 men får følgende feilmelding:"Kan ikke oppdatere Windows XP-filene fordi språket som er innstallert på systemet, er forskjellig fra oppdateringsspråket." I tillegg til dette opplever jeg at øverste del av skjermbildet (når jeg bruker IE/surfer på nettet) blir kuttet, ved at øverste del legger seg bak verktøylinjene. Jeg har Windows XP med Media center, ViewSonic 22'' skjerm og Hp Media center pc. Takknemlig hvis noen har forslag til løsninger på problemene. 7947485[/snapback] Hvis du har norsk IE 6 må du oppdatere til norsk IE 7, det som sikkert har skjedd du har prøvd å oppdatere til engelsk IE7? 7947490[/snapback] Lenke til kommentar
Fralbert85 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 har samma problemet. skulle tro ie7 kom med automatiske oppdateringer men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå