Gullars Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei! Eg har lasta ned ein Vista DVD (lovleg studentlisens), men har ein veldig dårleg DVD-spelar i PC-en, som ikkje klarar så spela han av. Spørsmålet mitt er om det vil gå bra dersom eg nyttar Daemon tools til å laga eit virtuelt dvd-rom. Vil installasjonsfilene bli lagt over på disken, eller vil pc-en i installasjonsprosessen starta på nytt og "tru" at han finn ein dvd-rom med Vista som kan bootast frå? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En jeg kjenner bruke daemon tools til å legge inn Vista gikk smurt det. Skal fungere! Er det NITH, eller NTNU du går på, siden du fikk Vista lisens via skolen? Fikk selv gratis lisens av skolen(NITH). Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, NHH. Veit du om han oppgraderte eller la inn clean install? Takk for hjelpa så langt Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 det gjekk jo fint! ser vanvittig kult ut Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, NHH. Veit du om han oppgraderte eller la inn clean install? Takk for hjelpa så langt 7947548[/snapback] Var nok clean instalasjon han gjorde ja. Bra det gikk bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå