Den_Siste_Ridder Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hey. Fullfører en 3-årig bachelor i informatikk fra UiO nå til sommeren. Jeg skal fortsette studiene (bachelor i matematikk) og lurer på om det er noen greie deltidsjobber å få? Leste i avisen om folk i IT bransjen som får bonus om de klarer å verve noen til arbeidsplassen, så jeg tror det skal være greit å få en jobb? Har fordypning i databaser og digital teknologi. Endret 15. februar 2007 av Den_Siste_Ridder Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hey. Fullfører en 3-årig bachelor i informatikk fra UiO nå til sommeren. Jeg skal fortsette studiene (bachelor i matematikk) og lurer på om det er noen greie deltidsjobber å få? Leste i avisen om folk i IT bransjen som får bonus om de klarer å verve noen til arbeidsplassen, så jeg tror det skal være greit å få en jobb? Har fordypning i databaser og digital teknologi. 7947408[/snapback] Har du prøvd på UiO? De forskjellige instituttene/fakultetene trenger termvakter, USIT har også noen deltidsjobber. Prøv også institutter/fakulteter hvor du ikke har noen tilknytning, f.eks UV-faktultetet er neppe velsignet med egnede kandidater fra egne rekker i termvaktstillinger. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er i samme situasjon som trådstarter, ferdig med bachelor i informatikk på UiO til sommeren. Har planlagt å bygge på med en master til høsten. For å tjene en ekstra slant denne våren så er jeg gruppelærer i systemutvikling. Man kan også få deltidsjobb på UiO som det, termvakt eller 1. linje support på usit f.eks... ellers vet jeg ikke særlig om noen it-deltidsjobber, men de finnes nok sikkert. Jeg kommer for øvrig til å fortsette å være gruppelærer framover, personlig synes jeg det er veldig gøy pluss jeg frisker opp gammel kunnskap Lenke til kommentar
Den_Siste_Ridder Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Er det virkelig ikke noen mer attraktive jobber? Hadde egentlig tenkt meg en ordentlig 'voksenjobb'! Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er det virkelig ikke noen mer attraktive jobber?Hadde egentlig tenkt meg en ordentlig 'voksenjobb'! 8145156[/snapback] Er vel bare å søke på det som er, som å søke en deltidsjobb sånn generellt. De fleste bedrifter har vel en eller annen it-avdeling med summer internships eller deltidsstillinger for studenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå