nubcake Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) hokai, funnay not found. greia var at hu trodde det arket som kom ut ville se annerledes ut om hu så på skjermen i en annen vinkel. Endret 15. februar 2007 av nubcake Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 litt vanskelig å se hva som står der... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det var jo ikke noe dumt eller humoristisk med spørsmålet hennes. Hun spør jo hvordan hun kan vite om bildene hun skriver ut har de samme kontrastene og fargene på skjermen som på papiret. Det eneste humoristiske i dette tilfellet er din mangel på forståelse nubcake ... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du burde kanskje fjerne epost adressen da, til tross for at hun kanskje godkjente samtalen men ikke at du legger ut eposten hennes her. Btw: Jeg har ledd mer av mindre Lenke til kommentar
chinablue Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Erlend du er TEIT! Kjipe dust! jeg må si meg enig med CATO og darkz.... ...jeg tror hun er KJEMPESMART!!! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Erlend du er TEIT! Kjipe dust! jeg må si meg enig med CATO og darkz.... ...jeg tror hun er KJEMPESMART! 7947411[/snapback] Kjempesmart kan diskuteres.... men å legge sånt no ut er jo ulovlig uten samtykke.... om du fjerner alt om navn og e-post adresser vill det gjøre det noe smartere.... ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå