Cucum(r) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hva med nye Nokia E65 7949683[/snapback] Den såg slettes ikkje dum ut! Kor god er kalenderfunksjonen på E-serien? 7950583[/snapback] God. Hugs at E-serien er Nokia sin "business-serie", altså er heile mobilen spesielt utvikla for å ha gode avtalesystem, kalenderar o.l. 7951993[/snapback] Bra. Meget bra - Symbian series60 versjon 3 (E-serien + visse N-terminaler som N80) har en ganske god kalender. Jeg har brukt Nokia E61 samt N80 og begge fungerte meget bra mot Exchange og kalenderefunksjonalitet (alt fra alarm, avtaler til generell synkronisering) er særdeles bra. Men du kan dessverre ikke takke ja til møteinkallelser, en av hovedgrunnene til at jeg gikk over til Windows Mobile - men dette skal være fikset i bl.a. den nye Nokia E61i (som kommer i Q2, men dog..). 7952065[/snapback] Bra Korleis fungerer "møteinnkallingsfunksjonen", om eg tør spørre? Kva protokoll går det over? Da blir det nok E65 på meg etter Tenerifeturen. Endret 15. februar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Symbian er nok litt mer "Mac-vennlig" enn Windows Mobile, så dersom du velger enn E-serie telefon gjør du nok et godt valg. Selv sikler jeg på E90, men jeg tror nok jeg går for E61i. Trenger liksom ikke en laptop til (E90 altså). Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Symbian er nok litt mer "Mac-vennlig" enn Windows Mobile, så dersom du velger enn E-serie telefon gjør du nok et godt valg. Selv sikler jeg på E90, men jeg tror nok jeg går for E61i. Trenger liksom ikke en laptop til (E90 altså). 7952155[/snapback] Enig i at E90 er i største laget. E61 såg litt bedre ut, men for min eigen del passer det ganske bra med ein litt snerten mobil, så lenge den kan gi meg ein fin måte å halde orden på avtaler o.l. Men du svarte meg aldri på korleis "møteinnkallingsfunksjonen" fungerte. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Men du svarte meg aldri på korleis "møteinnkallingsfunksjonen" fungerte. 7952492[/snapback] På Windows Mobile fungerer møteinkallelsene over Exchange på samme måte som når man bruker Outloook (om det var det du lurte på?). Protokollen antar jeg er en proprietær løsning i Exchange pakken, men er usikker på om det er en "lukket standard" da andre mailsystemer som f.eks. Lotus støtter disse innkallelsene og vice versa. (NRK er fan av disse innkallelsene, btw. ) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Men du svarte meg aldri på korleis "møteinnkallingsfunksjonen" fungerte. 7952492[/snapback] På Windows Mobile fungerer møteinkallelsene over Exchange på samme måte som når man bruker Outloook (om det var det du lurte på?). Protokollen antar jeg er en proprietær løsning i Exchange pakken, men er usikker på om det er en "lukket standard" da andre mailsystemer som f.eks. Lotus støtter disse innkallelsene og vice versa. 7953072[/snapback] Eg har leita litt etter ein spesifikasjon på denne teknologien, men eg fann ikkje spesielt mykje nyttig, dessverre. Men du svarte meg aldri på korleis "møteinnkallingsfunksjonen" fungerte. 7952492[/snapback] (NRK er fan av disse innkallelsene, btw. ) 7953072[/snapback] Heile NRK Utvikling er mobilfreaks til tusen, så det forundrer meg ikkje, for å seie det slik. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå