Jeg_ruler Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
ptta Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke svaret på spørsmålet, men hvorfor skal du melde en venn inn i Jehovas vitner? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tror Jeg_ruler mener at det er en venn som vil vite det, eller at det er en venn som skal melde seg inn. Det er vel ikke lov å melde inn andre folk i foreninger uten samtykke uansett. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Melde seg inn Er du spik spenna gærern!? Ville heller meldt meg ut vis jeg måtte Lenke til kommentar
MRN Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Man døper seg, og det må man gjøre personlig. Ingen andre kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kommer du på dørra mi som Jehovas vitne skal du få en "hyggelig" opplevelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå