Tdnoz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg prøver å finne en litt spessiel blå sleeving til prosjekte mitt, jeg er over halvferdig og gidder da ikke å skifte farge. Jeg klarer ikke å finne den på microplex eller 3dfxcool.(de selger uv reaktive og det skal jeg ikke ha ) Jeg kjøpte det under nait 2006 og vet ikke hvor de som solgte disse kjøpe disse. Pakningen som det ble levert i: Fargen på ei ferdigsleeva vifte: Noen som veit hvor jeg får kjøpt disse?(trenger ikke et helt sleeving sett heller) Endret 15. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
TordO Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 du går til Narvik Data AS i gate 2, åsså spør du han eiern hvor han bestilte det fra. Han kan nok hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kjøpte ett par sett hos PC Styling for en stund tilbake. Ikke helt lik forpakning men lik farge på strømper og krympe hylser. Finner dem ikke lenger på hjemmesiden men den hadde dem i butikken, så du får sende en mail og høre om dem har flere igjen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ser ut som vanlig ac ryan sleeving Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå