vargaz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har fått tak på et opptak som er lagret i wmv format.. jeg skulle ha hatt over til en dvd som jeg kan spille av på en dvd spiller... er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? har litt dårlig tid så dette haster litt... Lenke til kommentar
T2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har fått tak på et opptak som er lagret i wmv format.. jeg skulle ha hatt over til en dvd som jeg kan spille av på en dvd spiller... er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette? har litt dårlig tid så dette haster litt... 7947050[/snapback] Windows DVD Maker i Windows Vista gjør dette enkelt og greit. Finnes sikkert noe 3. part for XP også uten at jeg har testet det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har ikke vista så det er ikke et alternativ.... ja det finnes sikkert noe 3. parts programvare... og det er vel egentlig det jeg spør etter? vennligst ikke quote av posten som er over.... Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har ikke vista så det er ikke et alternativ.... ja det finnes sikkert noe 3. parts programvare... og det er vel egentlig det jeg spør etter? vennligst ikke quote av posten som er over.... 7947138[/snapback] Du er vel kanskje i feil forum? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare Her er jeg på foto og VIDEO... så er nok på rett forum... men kan hende at jeg har postet i feil ved å legge den på bilderedigering og programvare... men nå søker jo jeg etter programvare ? gjør jeg ikke? Men det er ikke programvare for bilderedigering... men fant ikke noe annen programvare under digital foto og video... derfor havnet den her... Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare Her er jeg på foto og VIDEO... så er nok på rett forum... men kan hende at jeg har postet i feil ved å legge den på bilderedigering og programvare... men nå søker jo jeg etter programvare ? gjør jeg ikke? Men det er ikke programvare for bilderedigering... men fant ikke noe annen programvare under digital foto og video... derfor havnet den her... 7948113[/snapback] Videokamera > Videoredigering og Video Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 1, hva om du hjelper meg med en løsning istedet for å pirke på feilpost? evnt. rapporter slik at moderator kan flytte den til den du mener er riktig. 2, IKKE, IKKE Quoter det som blir skrevet over!! det går under unødvendig quotering og er unødvendig og ekstremt irriterende... det står også noe om det i reglene. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 1, hva om du hjelper meg med en løsning istedet for å pirke på feilpost? evnt. rapporter slik at moderator kan flytte den til den du mener er riktig.2, IKKE, IKKE Quoter det som blir skrevet over!! det går under unødvendig quotering og er unødvendig og ekstremt irriterende... det står også noe om det i reglene. 7948543[/snapback] Hva om du selv ikke pirker på quoting... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nå begynner denne tråden å skeie ut litt synes jeg, men vil linke til https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#3 Synes de som poster herretter bør holde seg ontopic... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå begynner denne tråden å skeie ut litt synes jeg, men vil linke tilhttps://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#3 Synes de som poster herretter bør holde seg ontopic... 7948580[/snapback] Se også https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#5 Av programmer vil jeg foreslå dette. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 1, hva om du hjelper meg med en løsning istedet for å pirke på feilpost? evnt. rapporter slik at moderator kan flytte den til den du mener er riktig.2, IKKE, IKKE Quoter det som blir skrevet over!! det går under unødvendig quotering og er unødvendig og ekstremt irriterende... det står også noe om det i reglene. 7948543[/snapback] Jeg kan ikke hjelpe deg med selve problemet, men prøver bare å si at hvis du poster spørsmålene i riktig forum, så er det større muligheter for å få hjelp. Står sikkert litt om sånne ting også i retningslinjene... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kunne også tenkt meg et slikt program. Men et som tar alle typer filmfiler. Ørjan... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tror neppe du finner noe program som takler ALLE typer film. Til Vargaz: Du kan f.eks. laste ned Ulead Videostudio 10, som virker gratis i en måned - det kan ta inn WMV-filer direkte uten noen konvertering først, og du kan lage DVD med menyer og alt mulig. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 NeroVision Express fungerer bra med de fleste formater http://www.nero.com/enu/Nero_Digital_Pro_N...on_Express.html Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har testet både DVDCreator3 og ConvertXToDVD. Begge tar flere filformater, men støtter ikke dual prosessorer. Så de er relativt trege. NeroVision er også treg, til tross for at den støtter dual prosessorer. D.v.s. treg er forsåvidt relativt. Nå her jeg et relativt gammelt dual system med XP prosessorer. Konverteringen gikk på under 1x hastighet. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå