JC81 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan kan man koble Nintendo Wii opp mot en projektor? Projektoren har S-video og Video (gul kontakt), samt "vanlig" lyd-inngang (jack eller hva det nå heter...) Hva trenger jeg for å kunne koble opp konsollen mot projektoren? Har kun standardkabelen som fulgte med maskinen. Innbiller meg at jeg kan koble den gule kontakten inn i Video (gul) på projektoren, men hva gjør jeg med lyden? Takk for alle nyttige innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den gule funker nok ja. Lydkablene putter du i høytalerne.. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Den gule funker nok ja. Lydkablene putter du i høytalerne.. 7947079[/snapback] Regner med at det må en overgang til vel? Lydinngangen på projektoren er kun en jack, og da må det vel en type overgang til for å få dette til å fungere?? Hvilken overgang trenger jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tipper det er en hvit og rød lydkabel ut fra Wii'n? RCA/phono eller hva den heter. Det finnes overgang fra det til minijack, men enkleste blir vel å koble de rett i høytalerne. Hvilke høytalere har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå