ka1ser Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg synes i alle fall ikke det er kult, som oftest så snuser jeg når jeg sitter forran PC'en osv. Slik har det alltid vært Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke sluttet, og jeg slutter når jeg ser en grunn til å slutte. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke sluttet, og jeg slutter når jeg ser en grunn til å slutte. 7954866[/snapback] Hva ville den grunnen vært? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Sluttet for det at jeg ikke kjente noen effekt what so ever lenger. Tror eneste som hjelper er at damen sier at nå er det slutt, eller at du finner ut helt selv at nei dett gidder jeg ikke. Det er det eneste som hadde fått meg til å slutte, hvis damen hadde sagt nei hadde det vært slutt på dagen. BTW, jeg begynte igjen etter 3 uker og snuser nå en boks om dagen.. 7948541[/snapback] Det var ganske enkelt og stoppe Fikk to valg av dama.. Slutt eller mist hu.. Siden den dagen har jeg ikke hatt 1 gram snus under leppa.. Var ikke noe spess vannskelig heller når jeg tenker meg om, var bare og tenke på at jeg sparer penger, ikke tenke på snusen, at jeg savnet den og be folk kjøpe til meg når dem var på butikken.. Så gikk det 1 måned, så var det ikke noe mer. MÅ MÅ MÅ HA SNUS NÅ!! 7948869[/snapback] Sluttet etter 10 år p.g.a. damestyr. Var ikke akkurat enkelt å glemme snusen, men all sex'en oppveide det tilslutt 7950671[/snapback] Hmm. Jeg er glad jeg har en jente som syns snus er ok. Hun er ikke kjempeglad for at jeg gjør det, men hun skjønner at jenter ikke skal forme gutter etter sitt behov Hun bruker til og med å lukte i boksen av og til, fordi hun syns det lukter godt. Yay! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg sluttet fordi det var dyrt. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) For å svare på spørsmålet til trådstarter, så har jeg ikke slutta fordi jeg synes det er en deilig følelse med snus, og jeg har ikke noe grusomt pengeforbruk. I tillegg innbiller jeg meg at jeg spiser mindre godter o.l. 7948996[/snapback] hahahaha, akkurat det samme innbilte jeg meg .. jeg måtte slutte fordi dama mi er retard når det gjelder det.. vi snakker psykose hvi hun ser meg med det.. så nei, jeg har slutta... haha faen jeg er tøffel! Endret 27. februar 2007 av -Zoso- Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Nye damen min snuser selv og gir meg snus når jeg er med henne.. Beste som finnes er å våkne om morgenen og damen spørr om du vil ha snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå