HoaXed Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hællæ, Har ett prosjekt på skolen hvor vi skal sette i gang en kampanje mot snusing. Så lurer enkelt på.. Hvorfor sluttet du å snuse? Eller hva skal til for at du skal slutte å snuse? Takk på forhånd Endret 15. februar 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Vi har en snustråd... Ta det opp der du, så får du god respons. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Vi har en snustråd... Ta det opp der du, så får du god respons. 7946910[/snapback] Finner bare v.3 som er stengt. Hvor? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg slutta for snart to-månder siden, grunnen er for det meste at jeg tenkte på alle de pengene som heller kan brukes til noe annet som feks kjøp av Musikk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Slutta for to uker siden for å få større fremgang i treningen. Begynner sannsynligvis på igjen når jeg har nådd mitt første treningsmål. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sluttet for det at jeg ikke kjente noen effekt what so ever lenger. Tror eneste som hjelper er at damen sier at nå er det slutt, eller at du finner ut helt selv at nei dett gidder jeg ikke. Det er det eneste som hadde fått meg til å slutte, hvis damen hadde sagt nei hadde det vært slutt på dagen. BTW, jeg begynte igjen etter 3 uker og snuser nå en boks om dagen.. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Det var ganske enkelt og stoppe Fikk to valg av dama.. Slutt eller mist hu.. Siden den dagen har jeg ikke hatt 1 gram snus under leppa.. Var ikke noe spess vannskelig heller når jeg tenker meg om, var bare og tenke på at jeg sparer penger, ikke tenke på snusen, at jeg savnet den og be folk kjøpe til meg når dem var på butikken.. Så gikk det 1 måned, så var det ikke noe mer. MÅ MÅ MÅ HA SNUS NÅ!! Endret 15. februar 2007 av stianiquniez Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sluttet pga at det var såpass helseskadlig og fordi man ser retard ut med det. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg sluttet ikke, men det er ganske vondt å snuse akkurat nå, fordi jeg har ei sprukken leppe. For å svare på spørsmålet til trådstarter, så har jeg ikke slutta fordi jeg synes det er en deilig følelse med snus, og jeg har ikke noe grusomt pengeforbruk. I tillegg innbiller jeg meg at jeg spiser mindre godter o.l. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg sluttet vel fordi det hadde blitt en vane. Begynte å snuse fordi jeg syntes det var kult. Tok meg selv i å pakke en snus og legge den oppunder, uten at jeg var klar over det. Da sluttet jeg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sluttet etter 10 år p.g.a. damestyr. Var ikke akkurat enkelt å glemme snusen, men all sex'en oppveide det tilslutt Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg tipper jeg slutter med snus når jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer til å røre en røyk igjen. Forhåpentligvis er jeg nikotin fri før året er omme. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Der fant jeg enda en grunn til å slutte. Mamma : Jeg trodde du holdt på å slutte jeg.. Men jeg har sett deg med snus hver eneste gang jeg har sett deg på senteret eller ute i det siste. Hvis du ikke prøver å slutte betaler ikke jeg lappen for deg hvertfall....... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 og til dere som trur dere er skikkelig kule med snusleppe.. ingen kommentar (for forumets skyld) Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sluttet ikke, siden vel.. Snus er herlig<3 nuff said. Hvis jeg skulle sluttet skulle jeg hatt en legeerklæring som sier at fortsetter jeg så kommre jeg til og dø av kreft. Tror fortsatt jeg ikke hadde sluttet Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 og til dere som trur dere er skikkelig kule med snusleppe.. ingen kommentar (for forumets skyld) 7952955[/snapback] Jeg føler du er en jævla idiot. Hvor mange tror du snuser fast for det at de synes det er kult med en snusleppe? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tipper det er mange som begynner for de syntes det ser kult ut. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 For det at det ser kult ut? Det tror jeg er det dummeste jeg har hørt på veldig lenge, og jeg har hørt mye dumt. Folk er nysjerrig, og liker det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare å se litt lenger opp i tråden det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå