j8rn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei! Har en Phillips 32 LCD TV med 2 hdmi og 2 scart (en rgb tror jeg). Så har jeg en Dell laptop (D620), der den eneste kabelmuligheten ut er vanlig skjemrkabel (VGA?). Det er IKKE VGA inngang på tv. Hvordan kan dette koples sammen? Regner med det finnes noen usb-løsninger til pc? Hva? Hvor? Hvordan? Jørn Andersen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du har ikke S-Video ut på skjermkortet? Hvis ikke du har det må du kjøpe en VGA VGA to DVI Conversion Box og en DVI 2 HDMI kabel Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Du har ikke S-Video ut på skjermkortet?Hvis ikke du har det må du kjøpe en VGA VGA to DVI Conversion Box og en DVI 2 HDMI kabel 7947880[/snapback] Det var dyrt. Det er ikke S-Video på pc. Skjermkortet er nok ikke veldig bra (NVIDIA Quador NVS 110M. Finnes eksterne skjermkort? Kan det være en løsning. Et skjermkort koplet til USB eller PCMCIA som koples videre til de digitale inngangene på tv? Jørn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå