Ni kon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg ønsker denne telenor låst fra neste uke til under 2k. Noen som klarer det i Oslo området? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 gjentar spørsmålet mitt her. Noen som kan levere denne kommende uke låst til telenor bedrift proff for under 2 i Oslo? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 gjentar spørsmålet mitt her. Noen som kan levere denne kommende uke låst til telenor bedrift proff for under 2 i Oslo? 7963774[/snapback] Telenorlåst kommer til Elkjøp 9. Mars. Så da vet du at du ikke får den på Elkjøp i neste uke Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 For å svare på et spørsmål litt lengre oppi her: Telekiosken. Bekreftet den 19ende hos Telefast. Har ikke sjekket om den datoen fortsatt gjelder, og det skal sies at det ikke hadde overrasket meg om den ikke gjorde det. Skal sjekke ordrene mine når jeg kommer meg tilbake på jobb. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noe nytt rasgar? Andre som klarer å levere denne kanskje i morra? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Ja, faktisk. Har mottatt bekreftelse, og den skal komme i løpet av morgendagen eller så. Hvis ikke jeg mottar den, så vil jeg i hvert fall tro at vårt sentrale lager ved Nordialog Lysaker Torg skal ha denne inne da. (Beklager at jeg ikke oppdaterte før. Finans noe ordentlig herk. ) Endret 19. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Får jeg den for ca 2k knytta til telenor? HVor jobber du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg