Rescue me Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg skal vær ferdig med en film om 2 timer og trenger dramatisk klassisk musikk. Kan noen si meg noen som har det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) I dovregubbens hall er da ganske dramatisk? EDIT; Sorry, men jeg har overhodet ikke peiling på klassisk musikk. I dovregubbens hall er nasjonalromantisk og jeg veit ikke om det kan kalles klassisk. Dessuten tror jeg denna tråden hadde gjort seg bedre i musikkdelen av forumet Endret 15. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kansje litt sent ute, men wagner med O Fortuna eller no er en klassiker i dramatik... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Kansje litt sent ute, men wagner med O Fortuna eller no er en klassiker i dramatik... 7947866[/snapback] Var ikke sent . Film visingen ble utsettet til 26. februar . Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Wagner - Ride of the Valkyries f.eks? Tchaikovsky - 1812 overturen. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Var ikke sent . Film visingen ble utsettet til 26. februar .7959950[/snapback] Så bra! Da rekker du å skaffe det ultimate stykket til filmen din, nemlig Sergei Prokofievs "Montagues & Capulets" (Dance of the Knights) fra Romeo and Juliet. Endret 17. februar 2007 av johnj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå