Poldi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hallo'n Har instalert Vista , og skulle i den andledning sette fast ip på pc,n min slik som eg har gjort i xp , men her var da mye nytt nor eg egenskapet da tråløse kortet mitt , dette skjønte eg ikkje ... noen som kan forklare.... Endret 14. februar 2007 av Poldi Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei, dette kan kanskje hjelpe: Start-->Network-->Network And Sharing Center-->View Status-->Properties Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hei, dette kan kanskje hjelpe: Start-->Network-->Network And Sharing Center-->View Status-->Properties 7948638[/snapback] Dette hjalp , Takker........ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 start->settings->network connections er den samme som i xp, er der de har gjemte det unna (i den klassiske startmenyen), hvis du skal fikle med flere nettverkskort ol om gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå