Mathiasman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) For det første: Realistisk budsjett? Trenger jeg skjerm når PCen skal være koblet til TVen stort sett hele tiden? Er det noe jeg har glemt her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42417 ? EDIT: Eller burde jeg rett og slett bare brukt halvparten av pengene på TV-kort, ny HDD og nytt lydkort til PCen jeg allerede har? PC: DFI Lanparty nF4 Ultra-D AMD Opteron 170 Power Color X1800 XT 512 MB Corsair Value 2048MB (1024 MBx2) Lian Li PC-7 Scand Black Zalman 9500-LED Hiper 580 Watt Endret 14. februar 2007 av Mathias89 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 skal du bytte ut 580 med 300 watt til det skjermkortet? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, det blir en helt ny PC. Men så kom jeg til å tenke på at det kanskje er like greit å bare oppgradere den PCen jeg har. Så blir det billigere. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, det blir en helt ny PC. Men så kom jeg til å tenke på at det kanskje er like greit å bare oppgradere den PCen jeg har. Så blir det billigere. 7946477[/snapback] ja det er vel bedre og oppgradere den gamle, den cpu'en og hk kan klokke mye, noe du sikkert er fullstendig klar over , så med en fin liten klokk og 2gig ram , skal det meste av media gå bra! få det ett bra tv kort og lydkort og en hd til , og kanskje kabinett viss du vil integrere mer. lykke til Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takker. Tror jeg går for det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå