karakas Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Kan endelig starte å trene igjen etter skuldra har kommet i orden etter ett års venting på at den opprivna muskelen skulle gro seg til, men nå som jeg endelig kan begynne å trene igjen så står jeg fremfor følgende problem. Hvordan kan jeg dele opp splittene og fortsatt kunne prestere bra på fotballtreningene? Jeg har fotballtrening onsdag kl 20.00 fredag kl 20.00 og søndag kl 17.00, samt muligheter for trening torsdag kl 20.00 om jeg ønsker det. Og har altså problemer med å få presset inn egentreningen mellom disse øktene. Noen som har noen forslag på hvordan jeg kan løse dette? Jeg foretrekker en 3-spiltsløsning som er oppdelt slik: bein - overkropp (kjerne+bryst) - armer, men samtidig så skal jeg kjøre knebøy på tre ganger i uken. (4x4 treningen til H&H) Ett annet problem jeg har er at jeg ofte føler at jeg ikke blir sliten etter treninga pga at jeg føler meg slapp under treninga, noen tips og ideer på den fronten? Endret 14. februar 2007 av karakas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå