ainstainy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei.. Har sett litt rundt på forumet å det står ikkje mye om padling.. Derfor hadde eg tenkt å lage enn egen tråd for det. Selv padler eg mye selv, flattvanns, altså kappløp og har ein helt ny Nelo Vanquish II. Trene tilsammen 8 ganger i uka, vekter, rulleski, padling, jogging, for å bli godt til å padle.. Padler i Tysvær kano og kajakk klubb.. Vett ikkje om det er så mange som driver med padling mn det kan jo vere noen:P Ainstainy Lenke til kommentar
erl1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 var på tide med en padlertråd ja... jeg padler selv havkajakk og har en reval RS som blir mye brukt om våren/sommer/høst. ellers så driver jeg også med en del "tørrtrening" på teknikk i basseng om vinteren. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 padling er morro, men holder til i elva jeg da. Ingenting slår det kicket det er å slost seg gjennom et vilt stryk. Det er/kan være, utrolig morsomt og skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå