MissTee Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bli Lipton ambassadør og få gratis smaksprøver på lipton te. Det koster ingenting og du forplikter deg ikke til noe. Dersom du verver flere så kan de til slutt få fine premier. Nå har jeg nettopp latt meg verve, så da får jeg prøve å verve litt jeg også Meld deg på her: http://www.lipton.no/Lipton-NO/ambassador/..._ambassador.asp Fint om du kunne skrive at du blir tipset av meg [email protected] da får nemlig jeg vervepremie til slutt. Og jeg har så lyst på den teboksen Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor ofte er får man te. Og må man gjøre noe får å få det. Vis det er sånn at man bare kan registrere seg for å få gratis te i posten vil jeg vurdere det. Men jeg er ikke interessert i masse reklame i tillegg. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hvor ofte er får man te. Og må man gjøre noe får å få det. Vis det er sånn at man bare kan registrere seg for å få gratis te i posten vil jeg vurdere det. Men jeg er ikke interessert i masse reklame i tillegg. 7946379[/snapback] Slik som jeg har forstått det er det kun te en får. Er usikker på hvor ofte en får, men når det er gratis er det nok ikke en gang i måneden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da er jeg meldt inn og jeg skrev inn din e-mail. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette er ren verving av personer for å drive markedsføring... Ergo indirekte markedsføring.. Syns denne er så på kanten at jeg velger å stenge den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg