Gå til innhold

Splinter Cell: Sliter med en dør

Anbefalte innlegg

etter et par timer foran splinter cell, så har jeg klart trenings-campen, og kommet til første brett. jeg har slengt meg ned med tau, klatret i stenger osv. men så kom jeg til et rom men masse røyk. etter hvert skjønte jeg at jeg måtte bøye meg ned for og ungå røyken i fjeset. så går jeg inn i den eneste døren som er tiljengelig, der venter en annen dør. så her kommer selve spørsmålet: hvordan åpner jeg døren? jeg har prøvd og dirke den opp men det var ikke mulig! hva gjør jeg nå?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-04 18:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey Crusader my man!

Du kan skyte et par skud opp mot taket når du er i det røykfylte rommet så at the skylights blir ødelagt, et slags glasstak altså. Røyken vil da forsvinne ganske kjapt. Jeg har forresten bare trykket B og crouchet(?) til høyre i dette rommet og da var det bare å åpne døren, litt underlig at du må bruke lockpcik.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 18:03, skrev crusader:

etter et par timer foran splinter cell, så har jeg klart trenings-campen, og kommet til første brett. jeg har slengt meg ned med tau, klatret i stenger osv. men så kom jeg til et rom men masse røyk. etter hvert skjønte jeg at jeg måtte bøye meg ned for og ungå røyken i fjeset. så går jeg inn i den eneste døren som er tiljengelig, der venter en annen dør. så her kommer selve spørsmålet: hvordan åpner jeg døren? jeg har prøvd og dirke den opp men det var ikke mulig! hva gjør jeg nå?

Du har glemt å snakke med typen i det brennende rommet :grin:

Lenke til kommentar

i det brettet der man begynner ved et cia lokale, og skal lure seg inn i bygningen, så kommer man etter litt til et kontor der man finner stun gevær og diverse, trykker på den svarte knappen og velger geværet, men ingenting skjerkommer fram, får ikke brukt geværet eller nåt, bug eller?? kan trenge det nu, neste rom svermer jo over av vakter

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 20:26, skrev NoLimit_^:

i det brettet der man begynner ved et cia lokale, og skal lure seg inn i bygningen, så kommer man etter litt til et kontor der man finner stun gevær og diverse, trykker på den svarte knappen og velger geværet, men ingenting skjerkommer fram, får ikke brukt geværet eller nåt, bug eller?? kan trenge det nu, neste rom svermer jo over av vakter

må man ikke trykke den blå knappen da??

Lenke til kommentar

RE:Crusader

Du har glemt å snakke med en agent som ligger på golvet i naborommet(*der det brenner, nær der golvet er rast sammen) han er litt vanskelig å se, men du kan høre han.(bruk nattbrillene). Gå bort til agenten og trykk "A", når du har snakket ferdig med han så vil døren være åpen.

[ Denne Melding var redigert av: HD2 på 2002-12-05 11:12 ]

Lenke til kommentar

hei! og takk for hjelpen! =)

nå har jeg kommet gjennom døren, jeg måtte bare snakke med mannen på gulvet. nå har jeg hoppet mellom to bygninger og skutt to menn, funnet "the black box", men i det samme rommet som "the black box" er det en dør (igjen =(), og der er en keypad! hva er koden, og hvor får jeg den fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...