ainstainy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei.. Lager ein tråd der du kan skrive hvordan du føler deg å så kan du se tilbake hvordan du f. eks. hadde det forrige helg Ainstainy I dag har eg vert glad Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Brukbar, feberen har endelig begynt å gå ned, etter nesten en uke hvor jeg bare har ligget livløs i senga, uten å spise mer enn en yoghurt og en banan til dagen. Gleder meg til å begynne å spise skikkelig igjen, sammen med å trene! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 jeg pleier ikke å kjnne beskrive følelsene mine når det ikke er så viktig Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg følte sinne da jeg så denne tråden. . . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har du lyst til å uttrykke deg om hvordan du føler deg denne dagen så ta en titt innom SO6 og riv ifra deg der. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg