Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips for å holde samtale i bilen

Anbefalte innlegg

Det skal nok sikkert gå bra, uten tvil.  Fordi hun er utrolig snill, vakker og hun alltid smiler til meg. Altså det virker sånn at jeg funnet den rette.

7950231[/snapback]

"Den rette" er bullshit og finnes ikke ;)

7952255[/snapback]

Hvordan vet du det?

7952265[/snapback]

min mening. følelsen av at den personen er "den rette" er noe som dukker opp stort sett hver gang man er forelska, så jeg velger derfor å ha lite tro på det. men det er nå min mening. men denne diskusjonen hører ikke hjemme her.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får jeg bare gratulere og ønske deg all lykke videre :)

Jeg har fortsatt mine tvil om "den rette". alt kan jo virke feiende flott og bare fryd og gammen i begynnelsen, og da er det jo lett å se for seg at man vil leve sammen med partneren resten av livet. Men etterhvert så begynner nesten alle forhold å bli litt usikre osv. og det er vel iløpet av denne perioden om man finner ut om personen er "den rette", eller om det bare var en stor forelskelse. Alder og erfaring spiller jo også en stor rolle når det kommer til slike spørsmål, også er det vel forskjellig fra person til person hva man legger i ordet "den rette".

Slik jeg ser det er det ingen som er "den rette" i utgangspunktet, det handler om å lære av hverandre, ingå kompomisser for hverandre og alt det der for å få et forhold til å funke. Man kan jobbe for å oppnå et tilnærmet perfekt forhold, men det blir imo helt feil å si at en person er den rette etter relativt kort tid sammen. har man vært sammen i flere år og forholdet fortsatt er like sterkt kan man begynne å snakke om "den rette".

Lenke til kommentar
Blir det stille, vrir du opp musikken litt, og holder hånda hennes.. sånn kan man sitte noen timer, og bare titte bort av og til.. :)

7949447[/snapback]

går fint det:P

man trenger jo ikkje å prate konstant.,

kan jo prate om ting man ser langs veien.

hjelper ikkje å planlegge kva man skal snakke om fordi det blir aldri sånn uansett kor mykje du planlegger, fordi du veit aldri korleis samtalen blir, er jo 2 parter som kommuniserer, og du kan kun styre deg sjøl =)

Lenke til kommentar

Som alle andre sier.. praten faller naturlig, blir for dumt å måtte planlegge ka en skal si til hverandre på forhånd.. da blir jo hele samtalen unaturlig?

Musikk + fin natur er perfekt. Hvis du hele tiden skal snakke om noe så vil jo folk få inntrykk av at du er masete. Det trengs 2 for å føre en samtale.

Lenke til kommentar

Gjør som Vincent Vega sier i Pulp Fiction : Se henne dypt inn i øynene og spør henne om en ting som gjør henne litt forbauset. Kanskje det starter en lang og spennendes samtale, eller så går hele bilturen i grøfta ...

Jo mer du tenker over det, jo verre blir turen. Les noen vitser før du reiser, så har du jo et stortartet samtale emne!

*En god latter forlenger livet, sa kjerringa og lo seg ihjel* :ermm:

Lenke til kommentar
Gjør som Vincent Vega sier i Pulp Fiction : Se henne dypt inn i øynene og spør henne om en ting som gjør henne litt forbauset.  Kanskje det starter en lang og spennendes samtale, eller så går hele bilturen i grøfta ...

Jo mer du tenker over det, jo verre blir turen. Les noen vitser før du reiser, så har du jo et stortartet samtale emne!

*En god latter forlenger livet, sa kjerringa og lo seg ihjel*  :ermm:

7973288[/snapback]

Hvilken ting? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjør som Vincent Vega sier i Pulp Fiction : Se henne dypt inn i øynene og spør henne om en ting som gjør henne litt forbauset.  Kanskje det starter en lang og spennendes samtale, eller så går hele bilturen i grøfta ...

*En god latter forlenger livet, sa kjerringa og lo seg ihjel*  :ermm:

7973288[/snapback]

Bare pass på å holde noen øyne på veien også. Ellers burde den fungere veldig bra.

Lenke til kommentar

Man skal lure på mye rart, ser jeg.. :)

Men altså, hvis du starter med å spørre om et eller annet hverdagslig. "Hva har du gjort i dag" eller noe liknende. Så kommer det et svar. Stikkordet for deg er å være nysgjerrig. "Å? Fortell!" eller "Hvordan da?" eller noe i den duren. Så kommer det flere svar. Her må du følge med og komme med flere oppfølginger, koblinger til andre ting, til egne opplevelser, artige kommentarer..

Er det vanskelig å prate med folk? Hvordan prater du med kameratene dine? Du vet svaret på ditt eget "problem" i denne tråden, vettu. Egentllig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...