Gå til innhold

Samletråd om Command & Conquer 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet krever nesten ingenting. Er nok Vista som er problemet ja. ;)

8034454[/snapback]

 

Noe så inni granskauen også da. Har testa det jeg kommer på i farten:

 

*slått av aero

*kjørt XP modus

*lagt inn DX9

*rydda opp i registeret

 

Blir nok tilbakegang til XP for min del, heldigvis har jeg ikke betalt for Vista (får lisens gjennom skolen)

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg ikke skal kjøpe dette spillet. Syntes rett og slett at de har dratt det litt langt nå. Alle de tidligere spillene Command and Conquer har jeg elsket, men dette syntes jeg så ganske teit ut for å si det som det er.

 

Men det er jo bare min mening, dere får kose dere med dette strategispillet. :)

7953221[/snapback]

 

Jeg er i tvil selv.. Var helt spinnvill da det første C&C kom, likeså med Red Alert, men Tiberium Sun var en DIGER skuffelse. Da generals og ZH innså jeg hvor mye mer jeg likte å spille med våpen som var mer likt nåtiden enn i år 2500 osv, så nå er jeg i tvil om jeg skal kjøpe C&C 3 når jeg ser alle laser-kjemisk-alien-våpnene.

 

 

 

Og hva er greia med at alle spillprodusenter lager maskiner som går på to/fire ben når de skal lage spill om fremtiden? Det synes å være universal-svaret når en ny unit skal lages. "bah, bare plassèr kanonen på noen ben, da ser den mye mer futuristisk ut"

 

En maskin som beveger seg på få ben spredt over en liten flate er vanvittig ustabil i motsetning til en maskin med lavt tyngdepunkt. Men men, kanskje har Intel laget en prosessor som regner ut super-balanse for vandrende kanoner i år 2100. Man vet aldri

7955829[/snapback]

 

 

Jeg synes også det ser en smule teit ut med de spiderne (Wild Wild West..), men angående din kommentar om balanse:

 

Visste du at om du slår av datamaskinene som stabiliserer F-16, vil det øyeblikkelig spinne ut av kontroll. F-16 har siden introduksjonen vært kjent som verdens mest ustabile og ergo mest manøvrerbare fly, og blir fremdeles etter mange års tjeneste bare forbigått av svært få (f.eks. det splitter nye Lockheed Martin F22 Raptor, som er planetens mest avanserte kampfly). Akrobatfly er også veldig ustabile, ellers ville de ikke kunne fått til de utrolige stuntene de gjør i luften med de. Jeg tror forresten et par MIG modeller fremdeles kan gi F-16 konkurranse med sin rå styrke.

 

Jeg finner det derfor sannsynlig at det i fremtiden kan og vil bli utviklet landgående kampfarkoster de færreste har tenkt på. Nå snakker vi om ren science fiction i disse spillene, men som forskere har sagt mange ganger, er det science fiction som driver utviklingen videre. Jeg tror jeg ville driti på meg om noe slikt kom over en åskam i min retning.. :whistle:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Jeg kjører XP, har ikke merket noe problemer i det hele tatt med defaults satt på super high. Har også bare 1gb ram så dette er fint :)

8034917[/snapback]

 

Wee! Var noe slikt jeg håpet å se! Har bare 1GB ennå, og XP, som forøvrig fungerer bra med middels antall units i Supreme Commander.

 

Koser meg forøvrig litt med Dune.. for den gode gamle følelsen, mens jeg venter på C&C Decade pakken :)

Lenke til kommentar

Liker kommentarene fra soldatene, og generelt virker det å være bra lyd i det. Tutorial oppdraget var altfor kort, og jeg ble gruset på easy i demo mission :p (så gjorde jeg stort sett alt feil da, prøvde ut ting og sånt). Det var ikke antydning til hakking selv når bølger av angrep kom, men det var nå bare småting i forhold til et større map uansett.

 

Mammutene ble sendt inn sammen med en del units i et kamikaze angrep, tok ned en kran, en bygning og en båt før vepsebolet eksploderte for alvor og rapet dem fra alle kanter. Som den flinke kommandanten jeg er, dreit jeg så i dem og flyttet kamera tilbake til basen for å bygge mer i påvente av bølgen jeg visste ville komme i kjølvannet av min genistrek.. ha ha.

 

Det er bra med detaljer, og det virker lovende så langt. Har ikke rukket å funne ut om det er noe annet enn den ene kameravinkelen, men savnet å kunne zoome ut mer (er det virkelig ikke mulig?) for bedre oversikt.

 

Det er noen skikkelig juicy eksplosjoner når kjøretøy og bygninger går ned! :D

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...