Gå til innhold

Hva syns du det bør lages spill om?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nytt Vietcong-spill med crysis-motoren hadde vært moro.

 

Og kanskje et simulator spill om intergalaktisk herredømme der du styrer tropper og produksjonsflåter som drar fra planet til planet og utnytter de forskjellige ressurser de har å tilby. Samt litt krigføring mot andre sivilisasjoner.

 

Du kan f. eks. ta over en allerede bebodd planet med bruk av:

1. Diplomatikk - Inngå avtaler etc.

2. Makt - Test ditt arsenal mot det av andre "folkeslag".

 

Gi støtte til radikal forskning av nye supervåpen, utvinningsteknikker, bygninger, romskip. Alt rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg støtter et spill som omhandler 1. verdenskrig. Men det var kanskje ikke så mye close combat i den krigen i forhold til 2. verdenskrig. De satt vel for det meste i skyttergravene og byttet på å storme ut midt i maskingevær-stormen. Men jeg tror det kunne ha blitt laget et spennende spill fordet. Ønsker meg også flere Search and Rescue spill. Mye som fortsatt ikke har blitt gjort innen helikoptersimulatorer..

Lenke til kommentar

Et skikkelig vietnam spill som virklig gir the nam feel hadde vert fint, nå er det også mulig å lage gode jungler.

 

et taktisk spill som tar for seg war on terror, det du spiller som en av de amerkianske spesial styrkene, (delta, SEALs , army SF)

 

du planleger ops, du velger gear,(hvilken vest du bruker ect, alt har sine fordeler og ulemper) du velger våpes også. her skal det være mye å velge i både av våpen og taktisk utstyr. du blir satt ned i fjellene i A-STAN eller kanskje du må at het HELO hopp, alt dette bestemmer du, og hva som er best, hvor nærme fienden du vil bli satt inn i området,

 

kanskje et annet oppdrag er i Irak, eller Søramerika osv.

Lenke til kommentar

En MMO som er basert på virkeligheten, hvor man kan gjøre alt man kan tenke seg, fra å jobbe på rema til å ta ferie i spania til å verve seg i hæren og dra til irak.

 

Noe som gjør at jeg venter spendt på å høre hva "World Online" fra FunCom blir.

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Et rollespill basert på norsk/nordisk eventyr-mytologi, i norsk setting (høye fjell, dype daler og skoger). Burde være masse skrømt å ta av; nisser, troll, huldre, nøkker, drauger og gudene vet hva :-) Kunne blitt bra det. Gjerne blande i litt Odin og denslags. Og MASSE vinterstemning, seff.

Lenke til kommentar
Spill-utvikler simulator!

administrere teams og designe spill basert på sjanger og type og alt mulig rart, skaffe sponsorer og utgivere og slikt ^^

7945595[/snapback]

 

Tror ærlig talt det finnes et sånt. Syns i alle fall jeg kan huske å ha spilt det. :hmm:

 

EDIT: Vet ikke om det er komersiellt da. Tror det er hjemmebrygget, for å si det sånn. :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Et spill om 2. verdenskrig hadde vært dødsfett!! :w00t:

 

Ellers har jeg troen på et spill der du spiller et mobbeoffer, og hvor du må tenke taktisk for å unngå bøllene på de mest kreative vis en kan tenke seg, samt slippe unna dem hvis du først blir tatt. hvis du ikke er god nok og blir tatt, må du i tillegg pønske ut en lur unskyldning til foreldrene, for å forklare hvorfor du blør fra øret.

Det ville blitt et pedagogisk korrekt spill med extrem høy vansklighetsgrad for å vise barna at det ikke er lett å være mobbeoffer. noen som støtter min idé? dette kan bli bissniss :thumbup: !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...