myhken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har fått en liten utfordring....jeg trenger noe som jeg kan bruke til å dele tastatur og mus mellom to pc'er. Nå sier det seg selv at bare en er i bruk om gangen, men vil slippe å bytte om kabelene hver gang. Jeg har funnet følgende hos komplett, men den er noe dyr siden jeg trenger to: ATEN USB 2.0 Auto Switch 2P , del 1 USB-enhet mellom 2 PCer Noen som vet om noe som er billigere, eventuelt kan dele to USB enheter? En billig løsning er å kjøpe fire slike: USB 2.0 skjøtekabel A-A M/F 1.8 m Hi-Speed USB 2.0 og så bare bytte kabel på ett lett tilgjengelig sted (som skrivebordet) slipper å rote bak pc'ene (som står i et skap...) Hadde satt pris på om noen har noen bedre løsninger som er tilgjengelig heri Norge og ikke koster skjorta....1-2 tusen er helt uaktuelt. Kan strekke meg til 500 kroner kanskje...hvis det blir dyrerere er løsning 2 mest aktuelt. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) leste ikke riktig - sorry (fikk for meg at du brukte begge maskinene samtidig, og tenkte at du derfor kunne brukt http://synergy2.sourceforge.net/) Endret 14. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå