mad-max^ Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Noen som vet om noen programmer (helst med url) som du kan bruke i nettverk for å kødde med de andre. Noe som f.eks kobler deem ifra nettverket, eller.... Noe annet enn Netbus! Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Vet om et ganske vittig et, der man trekker ut tp-kabelen og ler over andres mangel på netttilgang. Vet ikke helt hva du sikter til, men tviler på du får noe fornuftig svar. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 hehehe, det er den beste, gjorde det på en når jeg var på TG i år, klikka helt. : ) Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Prøv Remote Task Manager, kul sak Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 14is Hater slike tosker som ikke har en anelse om hva de driver med, som bare prover og herpe opp noe dritt som de tror kan vere morro. Jeg kan forstå hackerne de gjør jo tross alt ikke noe skade, i alle fall ikke de som er seriøse, hacking går jo tross alt ut på og komme seg in på plasser og skryte av det etterpå. Jeg oppfordrer alle på det sterkeste til og ikke nevne noen slike programmer til en slik liten ban unge som ikke har peiling på hvordan er bør oppføre seg. Og til deg som spurte etter de programmene, du bør vere forsiktig, du sitter helt sikkert med windows, prøver du deg på den rette persjonen så ender du opp med en harvet pc som takk for at du prøvde og gjøre noe jevelskap til dem. Bruk hue ikke oppfør deg som en rasstapp, det er ikke morro og ødelegge for noen stakkars newbies som sliter bare for og komme seg på nett. Lenke til kommentar
St33l Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 som jeg skulle sagt det selv =) Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Godt sagt, CyberClad. Jeg er så enig, så enig. :smile: Lenke til kommentar
dragon Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 håper at du får en nettverksløs jul!!! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Måtte den store stygge nettverksdraugen komme å herpe hele nettverket ditt, og lage permanent rosa skrivebords-bakgrunn på dataen din når du går med slike perverse fantasier om å ødelegge for andre... Ps; god jul og godt nytt år Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Måtte din CPU smelte, din BIOS bli blank og din harddisk deles opp i fysiske stykker, lille wannabe-cracker. Mærri krissmiss... Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Enig med dere... En annen bra ting man kan gjøre er å dra ut strømledningen opp til flere ganger hos samme personen :smile:. Da får man bank, men man ler godt av det.. :smile: Dumbo Lenke til kommentar
be321 Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 skal du gjøre noe jevli noe hent teip og teip under musa (på ballen/laserne) det er morsomt det. og det er litt morsomt og ta ut noen av tastene på keyboardet og bytte de sånne nuke programmer du vill ha hjelper lite prøver du på en maskin med 512 ram og en 10/100mb kobling... sitter han og spiller så kan han vel merke det...kommer ann på... men hvis du ikke klarer og finne de prog på egenhånd så klarer du hvertfall ikke og bruke de dessuten er det kjipt som folka sier. Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 fint og se at flere er enig med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå