Haaheim Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Herregud, tragisk av han. Så hva gjør du nå da? Har kjøpt min på Expert jeg også =( 9572806[/snapback] Jeg vet rett og slett ikke... 9573352[/snapback] Hvis det gjelder reparasjon av 3x samme feil, ville jeg gått til Forbrukerrådet med saken, Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det har vært forskjellige hw feil hver gang.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det har vært forskjellige hw feil hver gang.. 9573429[/snapback] Det som er mitt problem også, bortsett fra hk som har streika 2 ganger Lenke til kommentar
ebr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Til alle som har opplevd at hovedkort osv. går i stykker flere ganger... hvordan bruker dere maskinen, har dere den ofte i fanget eller oppå myke overflater som duk osv? og flytter dere maskinen mye rundt? Klart en bærbar burde tåle litt, men interessant om det kan være en sammenheng.... Uansett å ha PC-en i fanget er aldri bra!... da kan luftinntaket sperres. 9565788[/snapback] Dette har ingenting med hovedkort-problemet å gjøre ettersom det er produksjonsfeil på selvet kortet som gjør det. Selv om man kun har maskinen stående i ro på et bord så ryker den for det (såfremt det er et hovedkort med feilen). 9572992[/snapback] kan du si litt mere spesifikt om hva denne berømte feilen er for noe? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En ting som er ganske irriterende med min nå: Hver gang den leser en cd durer den sinnsykt høyt, høres ut som et fly som tar av. Dette er vel ikke en feil jeg kan levere den inn for? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tror ikke det du! I dag fikk jeg min første blåskjerm på HP-en. Bare 5 dager gammel, jej! Men den er så fin atte jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 En ting som er ganske irriterende med min nå: Hver gang den leser en cd durer den sinnsykt høyt, høres ut som et fly som tar av. Dette er vel ikke en feil jeg kan levere den inn for? 9583192[/snapback] Det min hørtes også sånn ut... Lenke til kommentar
KEW70 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Jeg har en DV 9312 EU (AMD Turion 64x2) med Vista som jeg kjøpte i juni. Den har fungert bra for meg. Ikke problemer med hverken varme, lydutganger eller andre ting. Har tidligere hatt en F S med Intel pentium 4 DEN ble varm DEN, men ingen prosessor for bærbar kanskje. Men den ruslet i 3,5 år før den fikk nok. Men da hadde den blant annet blitt testet med youghurt av sønnen min. Lite støy er det også, mao ganske fornøyd. Jeg synes det så langt har vært ett kjøp uten anger. NB!Eneste aber, det er ikke bluetooth på den. Men det kan kjøpes for 99.- Men synes den kan anbefales. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En ting som er ganske irriterende med min nå: Hver gang den leser en cd durer den sinnsykt høyt, høres ut som et fly som tar av. Dette er vel ikke en feil jeg kan levere den inn for? 9583192[/snapback] Ettersom dette er likt for alle bærbare (som jeg har vært borti) vil du neppe nå fram med å klage på dette. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 uff.. har til nå fått to blåskjermer på min DV6410.. Hva er det som skjer med verden? 3-4 i klassen har fått blåskjerm konstant den siste uka(Acer, Asus og Hp PC-er). Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva står det i feilmeldingen da? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 fikk ikke med meg hele pga den restarta.. Har skrudd av restart nå, så får se neste gang jeg eventuelt får blåskjerm. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Okei, bare ta å google den og gjerne post her va som du kommer frem til Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) CPU-vifta er også helt uutholdelig, om det er load eller vanlig inett-surfing. Den spinner så høyt at det er sjenerende for de i andre enden av klasserommet. Den blir også glovarm, under litt kabalspilling så har core faktisk liggi på 65 grader. Kjenner den. Ble nesten litt redd da jeg hørte vifta. På den "gamle" laptopen min, Dell'en så gikk vifta bare så høyt da pc-en hadde en temp på godt over 70. Her gjør den det med en gang, også blir venste side så varm.. Etter å ha lest hva folk skriver om HP dv begynner jeg å tvile på om dette var ett så godt kjøp. Har hatt laptopen i 3 dager. Jej... 9550020[/snapback] Opplever akkurat det samme med min DV6060. Den starter greit, men blir etterhvert så varm at det går utover internettlinjen. Når jeg løfter den opp i forkant og legger f.eks. en penn under, så går nettet raskere. Virker som om viftene ikke får jobbet når den ligger flatt på bordet. Noen som vet om varmeutviklingen har innvirkning på netthastighet/stabilitet? Denne kunne kanskje være smart å ha: http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.a..._name=ZM-NC1000 Endret 27. september 2007 av Stein1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk hevet kjøpet av min Pavilion dv6060ea i dag nå skal jeg kjøpe meg en fra multicom. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk hevet kjøpet av min Pavilion dv6060ea i dag nå skal jeg kjøpe meg en fra multicom. 9587556[/snapback] Omg hva gjorde du? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fikk blåskjerm igjen.. Men det som er rart. det skjer bare på skola.... Blåskjermen sier: "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL BCMWL6.sys" <----------- har prøvd å søke litt på google, og det ser ut til at det er det trådløse nettverkskortet som er noe feil med.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) nevermind.. Endret 28. september 2007 av frow Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tok denne fra en annen tråd, ThomasM som svarer: http://www.jsiinc.com/SUBM/tip6000/rh6045.htm står noen tips om hva du kan prøve på den siden This problem can be caused by: 1. A damaged Virtual Memory Manager Page file. 2. A faulty RAM (memory) module. 3. A RAM module that is NOT compatible with the computers chip set. så hvis du har 2 minnebrikker så anbefaler jeg at du prøver å fjerne den ene for å se om problemet går bort, hvis ikke så prøver du med den andre brikken, på den måten kan du utelukke om det er minnebrikkene som forårsaker problemet. gjerne kjøpr memtest86 som noen nedenfor anbefalte. 1857904[/snapback] =) Edit: Page not found 9592839[/snapback] Var den beregnet for meg? Tok et kjapt søk på skola og kom fram til at det er det trådløse internettkortet som brukes filen BCMWL6.sys. Dette har da ikke noe med ram å gjøre? Vil ikke tukle med innsiden av PC-en heller, for min garanti gjelder fortsatt i to år. Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har en HP DV6060 som har lousy batterikapasitet. Tenkte derfor å investere i dette: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76905 Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå