Reeve Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg har nå hatt 8800GTS i snart tre måneder, og kjørt båse ett kort, og SLI. Jeg har også overklokket mye, både med minusgrader i rommet, og den normale 24/7 klokken. Som sikkert mange andre, så har jeg klokket for langt, så det har blitt ustabilt, enten av den høye klokken, eller av temperaturen. Det som jeg syntes er litt rart er at jeg allike vel aldri har opplevt artifacts, det eneste jeg har opplevd er at programmet henger seg, noe som jeg syntes er litt bedre Derfor lurte jeg på om det var noen som faktisk hadde opplevd artifacts ved overklokking, og ikke bare at PCen fryser. Selv syntes jeg det egentlig er bedre at pcen fryser 1 Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 den henger seg her også på 8800gts fra XFX; selv om jeg skulle ønske jeg heller fikk artifacts Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 fått artifacts på mitt pov 8800gtx under klokking også kjørte jeg 3dmar03 på test 3 ble det helt cp blackscreen så kom bilde tilbake så det så Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har i det siste testet ut mitt GTS litt hva det er godt for, men har enda ikke fått artifacts! Har bl.a. kjørt wow med 705 MHz core og 1049 MHz memory clock uten noen problemer Lenke til kommentar
Megern Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Man kan få artifacts, men det er vanskeligere siden klokken blir stilt i intervaller. Det vil da si at den hopper opp en del mhz hver gang. Dette gjør det vanskeligere å få artifacts og lettere med at ting henger seg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har fått artifacts i STALKER ved for mye klokk. Ikke av typen lilla eller gule teksturer, men en masse streker som står ut over alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå