Sessan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei. Jeg er ikke så veldig huslig av meg, også har jeg ett problem som jeg lurer på om kanskje noen andre kan svare meg på. Går det ann å stryke tyll? Uten at det smelter? Har noe i tyll som har fått en slags brett på seg, og den går ikke å rette ut. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å stryke det, men jeg er litt redd for at det smelter. Noen som vet noe om dette? Evt hvor sterk varme man kan bruke? S Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva er tyll foresten? Og vil det ikke hjelpe å ha et kjøkkenhåndkle mellom strykejernet og tyllet? eventuelt stryke hardt, fort og rettferdig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det du gjør er å ta tyllet og henge det på en kleshenger på badet. Så tar du deg en god lang og varm dusj. Dampen vil forhåpentligvis rette ut tyllet. Jeg ville ikke ha strøket tyll. STORE sjanser for at det smelter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå