fondus Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei Det har seg slik at hver gang jeg har prøvd å rippe DVD i ripitall så kommer bildet opp-ned, men teksten rette veien. Hva er problemet og hva kan løse det? Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 har vel ikke inne windows media player 9 series tilfeldigvis ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Vet ikke. kjører 2k sp3, mer har jeg ikke innstallert, men jeg kan si at jeg har prøvd i the playa, mediaspilleren og PoverDVD med samme resultat... _________________ @#hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-12-04 17:53 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det har med codec'en din å gjøre. Har du innstallert Nimo codec pack? Leste du isåfall advarselen før du gjorde det, og ikke innstallert g400-driveren? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva med å IKKE bruke RipItAll da? Og heller prøve noe annet, eller skjer det uansett hvilket program du bruker (Ripping++) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har kun DivX 5.01 codec innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå