Darth MToffy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Syntes det ser bra ut jeg. Kanskje litt ensformig. Fartsfølelsen får man kanskje bedre med andre biler? Ser ikke helt for meg top fartsfølelse med en pickup.. Men om det ser like bra ut som E3 filmen? ...no comment 7946424[/snapback] Ensformig er akkurat det jeg er redd for. Spesiellt hvis alle banene ser nesten like ut. Men må nesten prøve spilllet for å finne ut av det her. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Var en som nevnte jungelbrett osv.. DET er noe jeg savner. Variasjon på baner. Alle bilspill har samme baner for tida. Enten er det BARE på "bane", BARE i ørken eller BARE i byen.. Siste bilspill jeg husker som hadde variasjon var NFS2. Ah... det var tider det! Endret 15. februar 2007 av lektroluv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 ja du sier noe der lektroluv.. PGR3 har kun by baner med unntak av nürburgring, og kommende forza 2 har kun "bane" baner svjv.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tror kanskje klaging på fartsfølelsen her har litt å si med at de ikke kjører så fort? Jeg har ingen ting å utsette på fartsfølelsen i hvertfall.. og bruker du boost så kjenner du det.. men brettet har såpass tett med svinger og hindere at booster du på feil sted så dør du.. og det skjer jævlig lett.. Jeg er ikke i tvil om at jeg skal kjøpe spillet i hvertfall.. og vel.. i motsetning til sikkert 90% her så har jeg faktisk prøvd det Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp. Og Motorstorm ser eksellent ut, no argument. 7945613[/snapback] På hvilken måte ? 7945763[/snapback] Fysikken overgår langt det eg har sett i noko anna bilspel. Mi meining. Frameraten er bunnsolid. Grafikken er rett og slett utruleg pen, spesielt i førstepersons-vinkelen - dette er då og bekrefta av samtlege previewer eg har sett av spelet. EDIT: Ja, og så ser det vanvittig moro ut. 7945977[/snapback] Det at bilen lander på store steiner etter et langt hopp og bare kjører rett videre vitner om god fysikk ? Beklager, jeg ser ikke helt hvor det er blitt av denne fantastiske fysikken. Når man kjører i andre biler og når han fyker sidelengs gjennom en sving og treffer steinene på siden, det er ikke bare å kjøre videre og at man kun har mistet pittelitt fart. Frameraten ser bunnsolid ut, det har du rett i, angående grafikken så synes jeg den varierer litt. Når man kjører i de litt mer lukkede områdene så synes jeg ikke den ser spesielt imponerende ut, dog når man kommer inn i sluttområdet og det hele åpner seg opp, så ser det veldig pent ut. Fartsfølelsen er jeg fortsatt ikke imponert over, det virker som om man lider litt av Burnout-syndromet, når man ikke booster så er ikke fartsfølelsen tilstede. Det er vel strengt tatt Burnout i "ødemarka", så moro blir det nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå