Gå til innhold

Problemer med windows update

Anbefalte innlegg

Denne meldningen er det første som dukker opp når jeg trykker på windows update i start menyen.

The site cannot continue because one or more of these Windows services is not running:

Automatic Updates (allows the site to find, download and install high-priority updates for your computer)

Background Intelligent Transfer Service (BITS) (helps updates download more quickly and without problems if the download process is interrupted)

Event Log (keeps a record of updating activities to help with troubleshooting, if needed)

To make sure these services are running:

1. Click Start, and then click Run.

2. Type services.msc and then click OK.

3. In the list of services, double-click on Automatic Updates and then click Properties.

4. In the Startup type list, select Automatic and click Apply.

5. Verify that the Service status is started, if the Service Status is Stopped click on the Start Button.

6. In the list of services, double-click on Background Intelligent Transfer Service (BITS) and then click Properties.

7. In the Startup type list, select Manual and click Apply.

8. Verify that the Service status is started, If the Service Status is Stopped click on the Start Button.

9. In the list of services, double-click on Event Log and then click Properties.

10. In the Startup type list, select Automatic and click Apply.

11. Verify that the Service status is started, If the Service Status is Stopped click on the Start Button.

If this does not resolve the problem you may request help from one of the following resources.

Ja denne meldningen får jeg. Følger det som står der, altså starter services.msc hvor jeg finner automatic updates, jeg setter denne på auto og starter dritten. Først da kommer jeg dit hvor man kan velge express update eller manual update og ting funker, helt til neste gang. Altså en restart med pc'n så er den skrudd av igjen.

Hva f**** er det som gjør at windows disabler denne hele tiden? Er jo så dritt og måtte gå igjennom denne prosedyren vær jæ**** gang man skal bruke windows update :wallbash:

Dette er bare noe som plutselig har skjedd, jeg bruker ingen tweaks program, så dette er ikke noe jeg har tweaket bort for å si det sånn.

Hadde bare vært så digg og fått den dritten til og IKKE skru seg av

Bruker WinXP 64. OG JA det er en kjøpt og betalt windows!

Takker for svar

edit: bare byttet ut et ord

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen ideer? Det er en ting som er sikkert i hvertfall det er jo at det er den service saken som av en eller annen grunn IKKE klarer og "lagre" seg på at den skal starte aktiv :realmad: Den disabler seg bare jeg logger ut og inn av windows :wallbash:

Blir snart gal, jeg mener ikke F om jeg gidder og innstalere windows på nytt bare p.g.a det..............................eller jo det gidder jeg hvis ingen har noen forslag snart :cry:

Er jo tross alt hele 7 måneder siden siste install

Lenke til kommentar

Jeg opplevde det samme, men det var på en Windows 2003 server som kjøres på en VPS. Og der er det et program som oppdaterer alle VPS'ene, og derfor får jeg ikke startet min update. Men så lenge du kjører en lokal pc, så vet jeg ikke hva som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...