Gå til innhold

Problemer med Wii Internett

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Hei!

Opplever veldig ofte når jeg skal på Wii shop channel eller skal downloade noe at jeg får connection error, må sikkert prøve 10 ganger for å komme meg på wii shop channel, ganske frustrerende. Samme med Everybody votes channel i dag. Har dette noe med innstillinger å gjøre? Kan nesten ikke ha noe med rekkevidde å gjøre i og med at jeg har routeren min på en 18m2 hybel:P.. Noen andre som har samme problemet/funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm fant en side hvor det stod at mye trådløs trafikk kunne forstyrre internetten til wiien. Bor i en studentby med sikkert 20 ssider som popper opp. Stod det var anbefalt og bytte kanalen som routeren sender på, default er kanal 6, så vil være mange som har på denne kanalen. Byttet den og ser nesten ut som det ble litt bedre, men får vente å se litt fremover før jeg er overbevist;).. Men prøv dette hvis noen andre har problemer og bor steder med mange routere:P

Link

Lenke til kommentar
Satte opp en ny router til wii i sta. Etter mye banneing leste jeg at du bør bruke kanal 1 eller 11. Så fort jeg bytta fra 6 til 11 gikk alt så mye bedere. Kanskje et lite tips.

7945637[/snapback]

Går det ut over andre ting du måtte bruke på routeren om man bytter da? eller søker de seg til den kanalen automatisk? Hva slags router har du forresten?

Lenke til kommentar

Tror jeg har vært innom samtlige feilmeldinger enkelte ganger når jeg driver og mokler med internett. Har og en D link router, men den ser ut som å være værste hellspawn på denne jord for jeg plages mildt sagt.

Kanskje den har besøk av denne lille mannen -> :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...