Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kan Hjelpe og oversette dette til tysk?


Anbefalte innlegg

Hei trenger hjelp til og oversette så her er det jeg trenger hjelp til og oversette:

 

God morgen!jeg heter marius og er 14 år gammel.Jeg bor i sokndal.Hver Morgen Står jeg opp halv åtte. Så spiser jeg frokost sammen med mamma og pappa.Mamma leser avisen. Pappa drikker kaffi.Klokken 8 forlater vi huset.Jeg liker og gå på skolen.Når skolen er slutt,liker jeg og være med vennene mine.vi spiller ofte data eller ser på fjernsyn. Kl. 4 spiser vi middag. To ganger i uka trener jeg. Vi har mye lekser. Klokkken Halv 11 går jeg til sengs.

 

Som dere sikkert forstod så var dette en oppgave fra skolen ogplz hjelp får jeg må være ferdig til i morgen.

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guten morgen. Ich heisse Marius, und ich bin 14 Jahre alt. Ich wohne in Sokndal. Jeden morgen stehe ich auss am halb acht Uhr. (Und) dann esse ich früstuck mit meine Mutter und meinem Vater. Mutti lest die Zeitung, Vati trinkt kaffe. Am acht Uhr verlassen wir das Haus. Ich müge(wtf) in die Schüle gehen. Wann die Schüle sind/ist beendet, bin ich oft mit meiner Freunde. Wir spielen oft Daten oder Fern sehen. Am Vier Uhr essen wir Mittag. Alle zwei *ganger* die Woche, trainiere ich. Wir haben viele Hausaufgaben. Am 11 Uhr gehe ich zu Bett.

 

 

Ta forbehold om en rekke feil.

 

 

edit: gjorde noen kjappe endringer.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Hei trenger hjelp til og oversette så her er det jeg trenger hjelp til og oversette:

 

God morgen!jeg heter marius og er 14 år gammel.Jeg bor i sokndal.Hver Morgen Står jeg opp halv åtte. Så spiser jeg frokost sammen med mamma og pappa.Mamma leser avisen. Pappa drikker kaffi.Klokken 8 forlater vi huset.Jeg liker og gå på skolen.Når skolen er slutt,liker jeg og være med vennene mine.vi spiller ofte data eller ser på fjernsyn. Kl. 4 spiser vi middag. To ganger i uka trener jeg. Vi har mye lekser. Klokkken Halv 11 går jeg til sengs.

 

Som dere sikkert forstod så var dette en oppgave fra skolen ogplz hjelp får jeg må være ferdig til i morgen.

7944729[/snapback]

 

 

Er dette tull, eller? SÅ mye feil i svaret !

Her er et forslag som sikkert kunne vært bedre, men som er rimelig ok tysk.

 

Guten Morgen.

Ich heisse Marius und bin 14 Jahre alt. Ich wohne in Sokndal.

Jeden Morgen stehe ich um halb acht Uhr auf, und dann habe ich Frühstück mit meiner Mutter und meinem Vater. Mutti liest die Zeitung, Vati trinkt seinen Kaffe.

Um acht Uhr verlassen wir das Haus.

 

Ich habe die Schule gern.

Wenn der Schultag zu Ende ist, treffe Ich gerne meine Freunde. Wir spielen gerne Computerspiele oder wir sehen Fernsehen. Um vier Uhr essen wir Mittag.

zwei mal am Woche mache ich Sport. Wir haben viel Schularbeit zu tun.

Um 11 Uhr gehe ich zu Bett.

 

 

Vennlig hilsen Johannne

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Her er et forslag som sikkert kunne vært  bedre, men som er rimelig ok tysk.

Guten Morgen.

Ich heisse Marius und bin 14 Jahre alt. Ich wohne in Sokndal.

Jeden Morgen stehe ich um halb acht Uhr auf, und dann esse ich Frühstück mit meiner Mutter und meinem Vater. Mutti liest die Zeitung, Vati trinkt seinen Kaffee.

Um acht Uhr verlassen wir das Haus.

 

Ich habe die Schule gern.

Wenn der Schultag zu Ende ist, treffe ich gerne meine Freunde. Wir spielen oft Computerspiele oder wir sehen fern. Um vier Uhr essen wir Mittag.

zwei mal in der Woche mache ich Sport. Wir haben viele Schularbeiten zu tun.

Um 11 Uhr gehe ich zu Bett.

 

Du er veldig flink i tysk, Johannne. :thumbup:

Endret av Blaabaer
Lenke til kommentar
Her er et forslag som sikkert kunne vært  bedre, men som er rimelig ok tysk.

Guten Morgen.

Ich heisse Marius und bin 14 Jahre alt. Ich wohne in Sokndal.

Jeden Morgen stehe ich um halb acht Uhr auf, und dann esse ich Frühstück mit meiner Mutter und meinem Vater. Mutti liest die Zeitung, Vati trinkt seinen Kaffee.

Um acht Uhr verlassen wir das Haus.

 

Ich habe die Schule gern.

Wenn der Schultag zu Ende ist, treffe ich gerne meine Freunde. Wir spielen oft Computerspiele oder wir sehen fern. Um vier Uhr essen wir Mittag.

zwei mal in der Woche mache ich Sport. Wir haben viele Schularbeit zu tun.

Um 11 Uhr gehe ich zu Bett.

 

Du er veldig flink i tysk, Johannne. :thumbup:

8154903[/snapback]

 

Takk! Du er ikke så verst, du heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...