Zypher91 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Jeg byttet kabinett i dag, men etter jeg hadde byttet og satt i alt ville ikke pcen min starte Noen som vet hva problemet kan være? det piper i strømforskyninga (hiper 580w) og det lyser bare svakt på hk..Har prøvd med annen strømforskyning. Takker VELDIG for svar, vil helst ha pcen min i orden igjen Mvh Lars. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mener du at det ikke er liv i den? At den "kortslutter" umiddelbart? Hvis det er tilfellet kan jeg fortelle deg at jeg har en kompis som hadde samme problem da han byttet kabinett. I den nye kabinettet ditt kan det være små bolter/skrue lignende saker som er festet i gulvet/siden på kabinettet, som igjen er i kontakt med hovedkortet ditt, og når du prøver å skru den på, ledes strømmen gjennom disse, og maskinen kortslutter. (Dette ble veldig kryptisk, men har ikke opplevd det samme selv, bare hørt at dette var hans problem) Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Den starter ikke i det hele tatt.. Jeg har bare de som jeg fester hovedkort skruene i Kan de lede strøm? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 prøv å dra ut alt igjen.. og sett den sammen på nytt.... husker jeg gjorde det 3 ganger.. så funka pc'n plutselig igjen.. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 ja da prøver jeg det i morra Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Når jeg kjøpte meg kabinett på Microplex idag , fulgte det selvfølgelig skruer til å ha inni bånn på kabinettet, til å feste hovedkortet med, men det fulgte også med "skiver" som skal forhindre akkurat det som har skjedd med din, altså kortsluttning. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvor skal de skivene være a? mellom skruene og hk? Endret 15. februar 2007 av Zypher91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå