Gå til innhold

Trenger tilbakemelding på design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å bli bra, ja. Det er kun fargene jeg vil reagere noe særlig på.

Edit: Når man går inn på en side i menyen, så "dør" linken. Det er ikke bra når man går videre til en underside. Ha levende linker hele tiden, men gjerne marker den som er aktiv.

Endret av attach
Lenke til kommentar

Vel nå har jeg fiksa litt på fargene, er ikke store forskjellen, men nå er alt blått, veit ikke om jeg skal ha det sånn, men jeg får se om jeg finner noen fargepaletter jeg syns er fine :hrm: . Syns det er så vanskelig å finne passende farger som passer, uten at det blir veldig stygt. Så hvis noen vil komme med forslag på farger så er det fint ;)

Linken er fortsatt den samme :p nemlig hjahre.110mb.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå har jeg fiksa litt på fargene, gjort dem mer blå, hvertfall prøvd :p

eneste jeg gjorde var å sette full blå på alle hex-verdiene :p

Skal fikse grafikk i headeren, men det kommer etterhvert, veit ikke helt åssen logoen skal se ut, er altså den jeg vil ha i headeren :p

Men det hadde vært fint om noen hadde kommentert det nå :)

Lenke til kommentar

Tja...det sier seg ikke helt selv da Svinat. Noen som glemmer å poste linken og poster den heller i innlegg 2, men uansett.

Det er vel ikke så mye å gi kritikk på egentlig? Det er 3 farger, og noen ting som sitter litt oppå hverandre. Likte ikke fargene, prøv også å få inn flere farger? Det ser rett og slett ikke riktig ut at nyhetene, menyen og språkvalget er sånn utenfor, selv om du har sagt det er riktig.

Legg også på dummy tekst, og formater den slik du skal ha den så det blir lettere å se hvordan ting og tang skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...