AsconaB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som har hatt problemer med den ? Skulle ta bilde men først når jeg trykte helt ned fokuserte den og det var helt umulig å få den til å ta bilde. Trodde først den hadde bare klikket litt og forsøkte slå av på, men hjalp ikke. Service neste ? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har hatt samme problemet selv, da telefonen var ca 9-10 mnd gammel. Kjapp tur til verksted, knappen ble byttet, og regningen gikk til Sony Ericsson. Har fungert fint siden (snart et år nå). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 kusina mi hadde det problemet med sin W800i en stund, vet ikke om det gikk over eller om hun måtte sende den til verksted... mener å huske at det ble bedre etter et par dager, men det gikk vel ikke helt 100%. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Bytte knappen ja, regnet vel nesten med det. Min er 11 mnd. nå. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Hmh, kom over denne tråden i mine innlegg. Problemet forsvant faktiskt etterhvert og knappen fungerer nå utmerket. Må ha vært støv og skitt som har vært problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå