Gå til innhold

Edit: Posten er nå endret til tørris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tess selger det ivertfall.

Hvis du ikke har Tess i nærheten kan du ringe til AGA og få vite hvem som er nærmeste forhandler.

Problemet med LN2 er bare at devarene som du må ha for å ha det i koster det hvite i øyet. Så hvis det r nye kjølemetoder du er ute etter er jo tørris en fin plass å begynne.

Lenke til kommentar
Tess selger det ivertfall.

Hvis du ikke har Tess i nærheten kan du ringe til AGA og få vite hvem som er nærmeste forhandler.

Problemet med LN2 er bare at devarene som du må ha for å ha det i koster det hvite i øyet. Så hvis det r nye kjølemetoder du er ute etter er jo tørris en fin plass å begynne.

7945408[/snapback]

Tja, kanskje det hadde vært noe :thumbup: Noen som kan forklare meg litt om tørris? Hvordan jeg får meg tørris og hvordan jeg bruker det til å kjøle?

Lenke til kommentar

Kan jo bruke tørris til mye rart, men er stort sett kjøling av skjermkort og CPU det blir brukt når det kommer til overklokking.

Tørris koster vel noe en plass mellom 25-35,- kg.

Så det er ikke så billig, det som derimot er positivt er at 8 kg feks er såpass mye at da kan du ha det morro en kveld eller to.

Lenke til kommentar
Har funnet et svar på mitt eget spørsmål :p  Det er en matvare butikk som ligger ved siden av skolen min. De pleier å kaste tørris :dribble:  Har også funnet ut at jeg kan komme og få all den tørrisen de hiver, så får se om jeg får henta noe etterhvert :whistle:

7981302[/snapback]

Kaste tørris?

Høres tvilsomt ut.

Lenke til kommentar
Tørris kan de ha på diverse steder der de kjøler ting, matvarer f.eks kjølelagre, du kan jo ringe dem å høre om du kan få, de pleier jo å kaste det når de ikke bruker det lenger.

8002004[/snapback]

Nettopp. Jeg kom på tidligere at vi har vært bortom der og henta tørris for å "leke" med i friminuttene :tease:

Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke kan ha tørris i vann, for da dannes det bare damprøyk, men for å bruke det til kjøling har man det i sprit?

Hvordan bruker man tørris?

Off topic: På bakrommet på Rema-butikken her hadde de en tank med ln2 stående.. Det var hvertfall det kompisen min trodde det stod på beholderen..:p Han er litt tard.. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...