Snuggis Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Er en del som bruker flytende nitrogen til overclocking, mest blandt veldig "hardcore-klokkere" da. Men hvor får man kjøpt det egentlig? Hilsen en nyskjerrig fyr som kunne tenke seg å prøve nye kjølemetoder Endret 14. februar 2007 av Snoggis Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tess selger det ivertfall. Hvis du ikke har Tess i nærheten kan du ringe til AGA og få vite hvem som er nærmeste forhandler. Problemet med LN2 er bare at devarene som du må ha for å ha det i koster det hvite i øyet. Så hvis det r nye kjølemetoder du er ute etter er jo tørris en fin plass å begynne. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Tess selger det ivertfall. Hvis du ikke har Tess i nærheten kan du ringe til AGA og få vite hvem som er nærmeste forhandler. Problemet med LN2 er bare at devarene som du må ha for å ha det i koster det hvite i øyet. Så hvis det r nye kjølemetoder du er ute etter er jo tørris en fin plass å begynne. 7945408[/snapback] Tja, kanskje det hadde vært noe Noen som kan forklare meg litt om tørris? Hvordan jeg får meg tørris og hvordan jeg bruker det til å kjøle? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 er ikke tørris for dyrt til allround bruk da? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 er ikke tørris for dyrt til allround bruk da? 7946460[/snapback] Vet ikke jeg vel Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kan jo bruke tørris til mye rart, men er stort sett kjøling av skjermkort og CPU det blir brukt når det kommer til overklokking. Tørris koster vel noe en plass mellom 25-35,- kg. Så det er ikke så billig, det som derimot er positivt er at 8 kg feks er såpass mye at da kan du ha det morro en kveld eller to. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har funnet et svar på mitt eget spørsmål Det er en matvare butikk som ligger ved siden av skolen min. De pleier å kaste tørris Har også funnet ut at jeg kan komme og få all den tørrisen de hiver, så får se om jeg får henta noe etterhvert Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Pass på å ikke svime av mens du driver med tørris så... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har funnet et svar på mitt eget spørsmål Det er en matvare butikk som ligger ved siden av skolen min. De pleier å kaste tørris Har også funnet ut at jeg kan komme og få all den tørrisen de hiver, så får se om jeg får henta noe etterhvert 7981302[/snapback] Kaste tørris? Høres tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det er ikke den isen de har hatt rekene i da? :!: Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Tørris kan de ha på diverse steder der de kjøler ting, matvarer f.eks kjølelagre, du kan jo ringe dem å høre om du kan få, de pleier jo å kaste det når de ikke bruker det lenger. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Tørris kan de ha på diverse steder der de kjøler ting, matvarer f.eks kjølelagre, du kan jo ringe dem å høre om du kan få, de pleier jo å kaste det når de ikke bruker det lenger. 8002004[/snapback] Nettopp. Jeg kom på tidligere at vi har vært bortom der og henta tørris for å "leke" med i friminuttene Lenke til kommentar
TordO Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det slik at man ikke kan ha tørris i vann, for da dannes det bare damprøyk, men for å bruke det til kjøling har man det i sprit? Hvordan bruker man tørris? Off topic: På bakrommet på Rema-butikken her hadde de en tank med ln2 stående.. Det var hvertfall det kompisen min trodde det stod på beholderen.. Han er litt tard.. xD Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 om sommeren kommer isen ut til restauranten (pinneis) i en stor isolert pappeske like stor som en pall, og i den ligger det et lag med tørris pakket inn i poser... det ble i hvertfall show på brygga for barna når isen kom. Dette var henning olsen is... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå