SonyE Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er d bare jeg som har feil på internett sidene til Amobil, alt vises til høyre og alt under hverandre....store mellomrom mellom linjene. Hva er feil? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er d bare jeg som har feil på internett sidene til Amobil, alt vises til høyre og alt under hverandre....store mellomrom mellom linjene. Hva er feil? 7943965[/snapback] Hvilken nettleser bruker du? Sidene funker fint hos meg. Velkommen til forumet btw. Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Takk for d, bruker explorer7, alt ok inntil igår... Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Her er ett vedlegg som viser hvordan siden vises hos meg.. Amobil.no__Din_guide_til_en_mobil_hverdag.htm Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hallooo... Fremdeles problemer her....noen som har peiling ?? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er bedre hvis du legger et skjermbilde av hvordan det ser ut hos deg med f.eks "Prt Sc" knappen. Flertallet av folk her bruker ikke Internet Explorer og hvis jeg åpner filen du la ved i Firefox så vises det bare bra hos meg. Er det bare Amobil som vises rart hos deg eller? Flere sider du har problemer på etc? Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Det er bare amobilsiden som ser rar ut. Dette startet for bare noen dager siden, vet ikke at jeg gjore noe spesielt. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 den er sånn i min IE, men jeg bruker firefox til vanlig.. der er det ikke noe problem Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Har forbedret seg litt men er blitt veldig lange mellomrom, mellom div. temaene... Er jo rart at d bare er amobil sidene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg bruker også Windows Internet Explorer, men her fungerer alt fint. Du har ikke kommet borti zoomknappen eller noe slikt? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Se om du kan oppdatere leseren på windows update! Lenke til kommentar
SonyE Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Takk for gode råd, tar gjerne mot flere... D er ingen oppdateringer for exploreren tilgjengelig, og har zoom knappen rett innstilt...men fremdeles er ikke siden helt ok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå