Nosebone Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Driver og ser etter en bra 26" LCD tv til mamma, hadde sett meg ut disse Samsung LE-26R72B og Sony KDL-26S20XX var innom Hifiklubben og så på Samsung, som jeg hadde bestemt meg for, men fant ut at lyden ikke hørtes bra ut, så dro jeg innon Sony senteret og fikk høre lyden på en Sony, (skulle være samme høytalere som 26"), de hørtes litt bedre ut, men pga åpen dør og mye støy er det vanskelig og bedømme. Leser mange tester på nettet, men ingen nevner noe om lyd?? noen anbefalinger på en 26" som leverer bra lyd?? Stereoen hennes står ett annet sted i stua, så det er uaktuellt og koble til noe eksterne høytalere. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei Har selv en 26R72B og syntes lyder er kjempebra!. Kommer dog litt ann på hvor stort rommet som tv'en skal stå i er...Hvis du ikke må ha akkurat 26" får du 32" av tv'en til ca en 1500 ekstra. Sony KLV-S32A10E skal også ha ganske god lyd, ingen tvil om at den er et godt kjøp... Lenke til kommentar
Nosebone Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Får kanskje teste og ta den meg hjem og benytte angrefristen hvis den ikke høres bedre ut, men i butikken var det ikke bra, men der er det jo aircondition og mye støy man ikke legger merke til. Bildet virket jo riktig så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå