nree Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Heisann.. Har en pc er som jeg gjerne skulle hatt oppe å gått nå, men den ser ikke ut til å fungere skikkelig. Maskinvare er Shuttle AV49V/N, 80GB Hitatchi (feil?) HD, floppy, DVD, CD-RW, Geforce MX420 64MB.. Når jeg trykker på power knappen starter maskinen helt vanlig, skjermen blir aktivert ol. men etter noen sekunder med "vanlig" oppstart slår skjermen seg av og maskinen gir fra seg et ca. 4 sekunder langt piip, for så å gjenta pipet noen sekunder etterpå. Noen som kan hjelpe? Hadde virkelig vært fint å få løst denne gåten Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Har hatt akkurat det samme problemet, hvilket var en RAM-feil. Har du flere enn en så prøver du de hver for seg. Ser at det er Award bios på den, og da er det høyst trolig at dette er problemet Du kan også prøve å søke på google etter post error sounds (eller lignende).... Endret 14. februar 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Skal se om jeg får testet med en annen ram brikke i løpet av dagen. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå