Xander^ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har du nå eller har du hatt? Steike det var mange stenger. Idag var eg og kjøpte meg enda en lidl fluestang. Greit å ha en backup stang som man kan dra med seg overalt uten å være redd for å ødelegge den. Den fungerer faktisk ganske så bra... borsett fra den bedritne snellen da. Den stangen skal visst være særdeles undervurdert pris/hva du får. Kjekk ekstrastang hvis man er midt på vidda.. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Broren min var i New York forrige uke og kjøpte med seg en Sage Launch 5` stang og en G. Loomis EastFork snelle med nye RIO gold lina til 375$. Rimelig grei pris. Går bare å venter på første klekking nå. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Marryat Packer #2 7,6 fot Marryat Packer #4 8 fot Thomas&Thomas Horizon # 6, 7 og 9 alle 9 fot Loop og Streamstix sneller SA snører Umpqua fluer Hodgman vadeting Endret 22. april 2008 av dominus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå