JFM Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 jeg har hatt min sony w 810i på reperasjon. men nå hviser den at jeg er på wap (EDGE) oppe i høyre hjørne. jeg er ikke på wap! har prøvd å "restarte" telefonen men e-en er der fortsatt. Hvordan kan jeg få den bort? TAKK Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 er vel bare en idikasjon på at det er edge dekning der du er... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 er vel bare en idikasjon på at det er edge dekning der du er... 7943658[/snapback] er du sikker? før jeg sendte den på reperasjon var bare e-en der når jeg var tilkoblet edge.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ifølge manualen til sony ericcson på side 16 står det at E-en indikerer at Edge nett er innen rekkevidde og kan brukes. http://www.sonyericsson.com/downloads/W810i__UG_R1a_NO.pdf (direktelink til manualen på norsk.) På min w810i har jeg stort sett alltid E-en synlig. Lenke til kommentar
myers Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er edge dekningsikonet ja kommer du utenfor steder med edge går den over på gprs og du vil da få en G der isteden Lenke til kommentar
valentino Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har aldri sett noen G istedet for E-en. Manualen som jeg lenker til viser heller ikke at det skal være noen G når det bare er gprs dekning. Jeg vil da anta at du enten har en veldig anderledes software i forhold til meg og den som sony ericcson refererer til, eller bare tar feil. Jeg har klippet ut fra manualen på side 16 som jeg linket til i mitt forrige innlegg. Dersom du hadde lest der ville du sett alle ikoner som telefonen bruker om dekning. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kommer ikke noe G. Valentinos bilde fra manuel er riktig. Lenke til kommentar
myers Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mulig det har noe med sw å gjøre, for jeg har ikke lenger den blå søyla til gprs dekning...Går kun over til G og til E når jeg har edge dekning som på vedlagt bilde. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Den blå søyla til GPRS "dekning" kan slåes av på de fleste nyere SE telefoner. Ofte inne på Innstillinger, datakommunikasjon og foretrk. tjeneste. Du kan jo se om det er noen innstillinger på W810i til å slå av GPRS også. Det gjør ingenting å slå den av. Den kobler seg opp automatisk når du trenger det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå