Don Juan Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg bestilte en harddisk 5 desember 2006, og betalte med VISA. Pengene ble trukket fra min konto umiddelbart. Det har vært en hel del rot med dette firmaet, både med meg og andre, ved at de dobbeltfakturerer og en del annet. Nå har jeg og andre fått inkassovarsel fra dette firmaet. Skal ta kontakt med dem i morgen, men de er veldig dårlige på dette med kundeservice. Er det noen som vet lovene om inkassovarsel, når det helt klart er dems feil? Den kan vel ikke gå i kraft når jeg har bevisene på min side? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Send brev tilk firmaet og til inkassobyrået hvor du bestrider kravet. Legg ved dokumentasjon. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Om du kan dokumentere overfor byrået at du ikke har noe utestående med firmaet, er det jo ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg regner med at du har en kvitering / utskrift fra banken. I så tilfelle tilskriver du inkassobyrået og vedlegger beviset på at det ble betalt i form av trekk fra VISA kortet ditt ved bestilling. Inkoassobyrået bør da fikse dette med firmaet det gjelder. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Holder det med utskrift fra nettbanken? Har kontoutskriften for desember i pdf-format. Det holder å kun ta med den linja der jeg viser at transaksjonen er i orden? Jeg trenger vel ikke ta med de andre linjene der det står at jeg kjøpte 2 grandiosaer på Rema 1000 i desember..? Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Holder det med utskrift fra nettbanken? Har kontoutskriften for desember i pdf-format. Det holder å kun ta med den linja der jeg viser at transaksjonen er i orden? Jeg trenger vel ikke ta med de andre linjene der det står at jeg kjøpte 2 grandiosaer på Rema 1000 i desember..? 7944502[/snapback] Det skal da vel holde med utskrift fra nettbanken vil jeg tro ja. Men jeg ville ikke redigert utskriften ved å slette de grandiosaene osv. Send utskriften i sin helhet. Dersom du redigerer -vekk- noe vil man også tro du kunne redigert den til din fordel om du skjønner. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Fikk ordnet det. Ringte bare inn, og forklarte. De så at de hadde gjort en tabbe, og slettet saken. Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fikk ordnet det. Ringte bare inn, og forklarte. De så at de hadde gjort en tabbe, og slettet saken. 7957664[/snapback] Flotte greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå