Gå til innhold

Studiespesialisering - Matte: T eller P ?

Bushmills

Anbefalte innlegg

Har ikke lest gjennom alt, men kan fortelle hva som skjedde på skolen min i år.

Vi begynte skoleåret (2006) med en prøve der mange fikk low score (untatt meg da :cool: ). Mange tenkte at det var nok pga. ferie osv, dere kjenner regla. Så hadde ALLE 4 uker med T matte etterfulgt av ennå en prøve der mange fikk 1-3(4+ på meg). Til tross for MANGE dårlige karakterer valgte 3/4 av alle på skolen T matte. Den første prøven vi hadde etter der var det fortsatt mange som fikk 2+, men de fortsatte. Til tentamen strøk ca 20% av alle de som hadde T og en del av de som hadde P. Nå ble det flytta sterkt og Mange ble flytta inn i P klassen(de som strøk og de som gikk frivillig:P)

P består mye av 8klasse pensu som prosentregning og algebra, samt litt fliselegging i Excel:P.

T er det veldig mye nytt og det går fort frem:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan nevne at jeg fikk klassens desidert beste resultat på denne første prøven. 159%, neste fikk 130%.. Så gikk det rett nedover, 3+ på første prøven. 1-2 på andre prøven.

På t-modulen går det jævlig fort fremover og du lærer bare nye ting. P-modulen som jeg nå har byttet til er stort sett bare gammelt nytt. Hvis du faktisk kan litt matte som meg, er dette en skikkelig nedtur. Har 5'er og følger IKKE med i timene, gjør IKKE lekser. Alt jeg gjør er og sette meg ned 2 timer før en prøve og vips er 5'eren i boks. Vil annbefale alle og gjøre en skikkelig innsats på t-modulen hvis du faktisk kan noe. Er største tabben jeg har gjort på lenge....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...