-Jungeldyret Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hei, for det første må jeg bare si at jeg vet at denne tråden er feilpostet. Men trenger svar veldig kjapt, og det er her de fleste folka henger. Jeg har tenkt til å kjøpe meg Electric EG1, vil helst ha de til i morgen da jeg skal på Trysil og de gamle brillene er håpløse. En optiker rett ved huset her har de til 895,- som er ganske billig. Men det følger ikke med speilglass, noe jeg vil ha når jeg betaler en del for de. På snowboardshop.no følger det med vanlige glass, speilglass og rosaglass. Derfor lurer jeg på om noen vet om det er mulig å kjøpe ekstra glass (f.eks speilglass) til disse brillene i Oslo. Og evt. også pris. Takk for RASKE svar. Til mods: Vær så snill, ikke steng denne tråden før jeg har fått svar. Edit: Jeg får visst ikke kjøpt de i dag uansett. Men er fortsatt interessert i å vite om jeg kan kjøpe glass separat. Endret 14. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis ikke jeg husker helt feil, så fører WhiteWater alt av Electric, og da også glass i alle farger. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Okey, takk. Jeg tar meg en tur innom WhiteWhater de nærmeste dagene jeg Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Du kan også ta en tur innom Oslosportslager i samme slengen For de fører også electric, og da burde de tilby ekstra glass og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå